Cathrine Ramstad Andersen

Autorisasjon (2003)

Onsøy Legesenter Telefonnummer69 33 75 3069 33 75 ...
Pancoveien 22A 1624 Gressvik
Cathrine Ramstad Andersen er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Cathrine Ramstad Andersen

Uprofesjonell

Sitter bare å glaner i PC,n. Og en må være omtrent dødssyk for å ta en helseundersøkelse. Og nå sist jeg var der, skulle hun videre sende meg for ultralyd, og ukene gikk så til slutt ringte jeg stedet hvor ultralyden skulle være, og de hadde ikke noe registrering på meg.. Mest sannsynlig legen som ikke sendte avgårde rekvisisjonen. Uproft.

Lite imøtekommende, uinteressert og feildiagnosering.

Har en sønn som ble diagonisert med kronisk lungebetennelse i vinter. Fastlegen trodde at dette kunne skyldes astma. Vi ble henvist til Øre, Nese og Halslege - fikk time etter 6 mnd. Da min sønn endelig fikk time fikk vi beskjed om at vi skulle ha vært hos en lungespesialist dersom fastlegen mente/trodde at min sønn hadde astma.

Det er dessverre ikke første gang vi har opplevd at vi har blitt henvist feil/unødvendig.

Undertegnede skulle ta en en ordinær underlisvundersøkelse fikk beskjed om pga problemer med spiralens plassering kunne dette ikke gjennomføres av henne. Hun henviste deretter til gynekolog som stilte seg uforstående til at ikke fastlegen selv kunne ha gjennomført undersøkelsen.

Har dessverre opplevd at Cathrine Ramstad virker lite imøtekommende de få gangen hvor jeg har hatt legekonsultasjon samt at hun er alltid forsinket til sine legetimer.

Vil fra og meg i dag forsøke å få plass hos en annen lege på Onsøy Legesenter.

Fastlegen trodde han kunnHan ble henvist videre til Øre, Nese Halslege.

God lege

Lyttende og hyggelig. Byttet for en tid tilbake, og er veldig glad for det. Bruker tid på meg som pasient og henviser videre om nødvendig.

Gi henne litt tid

Hun kan virke sur og overlegen og jeg ser mange skriver at hun ser kun i PC og ikke på pas! Etter hvert som man har hatt henne som lege og hun blir kjent med deg som pas, så har jeg likt henne mer og mer!!!
Ja hun er alltid forsinket, men hun tar seg god tid til pasienten og hun lytter til deg, jeg får alltid henvisninger t det jeg skulle ønske, hun svarer meg på det jeg spør om, jeg føler hun ser meg og jeg får den hjelpen jeg trenger!!!

Aldri igjen!

Virker uengasjert, kald, lytter halvveis og mer opptatt av å se i pc'n enn i pasienten. Blodprøve takinga der var en vits! Dårlig oppfølging av blodprøver og svar.