Leif Tomas Bergquist

Autorisasjon (2005)

Leif Tomas Bergquist er en av 58 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Leif Tomas Bergquist

Passer ikke å snakke til barn

Sønnen vår på 9 år kom inn med mulig brudd i beinet, og han var redd og hadde veldig vondt. Legen snakket ikke til han, men over hodet hans, fortalte ikke hva han skulle gjøre, beroliget han ikke, men virket irritert på han fordi han gråt og dette senset sønnen vår. Vi ble sendt videre til røntgen og sønnen vår sa at den legen var skummel og jeg skjønte ikke hva han pratet om :(

Lang ventetid og lett for å ville se det ann...

Som oftest når jeg har hatt time hos denne legen, så har jeg måttet vente i rundt en time på å komme inn... I tillegg så opplevde jeg at han ikke tok mine diagnoser på alvor. Han var ikke så flink til å engasjere seg, ville for det meste "se det ann"... Har byttet til en annen fastlege nå, som jeg er super fornøyd med

Positivt: Når du ringer om morgenen, så får du time samme dag. Kontor/resepsjonspersonalet er supre mennesker! :D

leif tomas bergqvist

En lege som har kort vente tid. Og hjelper deg med dine problemer. Jeg har Vært syk lenge. Og tomas sendte meg fort til sykehus til vurdering. Personalet er også vei koselige og Gjør så godt de kan. På kontoret.

hjelpsom,ikke flink med å gi informasjon

han er blid,stille og hjelpsom,problemet er at du må google først på symptomene og kanskje behandlig før du gå til ham.han gir ikke mye informasjon men er alltid hjelpsom

Mye ventetid men flink til å lytte

Tidvis slitsomt å måtte vente opp mot en time etter man egentlig skulle hatt time før han er ledig, men ellers hjelpsom og effektiv. Kunne vært noe bedre på informasjon.