Hans Gøran Bergstrøm

Autorisasjon (1998)

Hans Gøran Bergstrøm er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Hans Gøran Bergstrøm

Umulig å få kontakt

Har fått dr Bergstrøm tildelt som fastlege fra 1. november 2019.
Jeg har en del viktige opplysninger om meg selv, som han skulle hatt.
Her ringt flere ganger, men får bare en svarer. Har prøvd å sende melding to ganger, men får bare «God dag mann, økseskaft-svar».
Jeg er selv lege, siden over 40 år.
Får vente to dager til, da er jeg i alle fall på listen til dr. Bergstrøm.
Uansett, det burde vært mulig å få kontakt via telefon.

Uinteressert og sliten

Har nettopp sluttet hos Bergstrøm. Han virker uinteressert og lei. Har slitt med diverse plager i flere år som jeg ikke har fått hjelp for. Fikk beskjed om at jeg måtte regne med at det ville skje ting etter som jeg begynte å bli eldre (62-år)
Betjeningen på kontoret er grei.

En kamp.

En kamp.

Du skal ha ett godt lager av overskudd i behold for å gå til denne legen. Han er ikke en du går til når du er svak eller syk. Alt blir en diskusjon, en kamp. Til slutt sitter du igjen med en klump i magen, du gruer deg til å gå til han. Du føler avmakt. Det tar litt tid før du skjønner at det er jo ikke sånn det skal være. Legen din skal ha omsorg og ville deg godt. Hjelpe deg til å bli frisk? Er det ikke sånn det egentlig skal være?

Er det noe galt er det pasients feil. «Jeg syntes denne prosessen har vært veldig dårlig» når du ha fulgt hans råd til punkt og prikke.

Han kjefter! Jeg sitter der som en voksen og blir kjeftet på. Viser tydelig irritasjon og sinne. Snakker ufint og med mangel på respekt.

Han svartmaler foreldre foran barn. Dette er faktisk veldig alvorlig. Kan føre til konflikter og sykdom. Vår sønn sa «jeg tror han hater dere». Det var da vårt langvarig ‘vi må bytte fastlege’ ble til ‘nå er det nok!’.

Men viktigst av alt er at vi ba om hjelp i en alvorlig situasjon og ble motarbeidet. Motatbeidet av han som skulle hjelpe!

Ønsker å legge til at de som jobber på Lilleng legesenter ellers er helt nydelige. Tusen takk til dere :-) ! Dere er imøtekommende, vennlige, omsorgsfulle og tvers igjennom hyggelige og flinke :-) !

Dyktig lege

Føler meg godt ivaretatt. Hyggelig kontor og resepsjon. Flinke legesekretærer som ikke bommer på blodprøvetaking.
Bergstrøm er tålmodig og lyttende, en som jeg har tillit til i en ellers vanskelig situasjon.
Anbefales.

Kambolegesenter

Ok fornøyd med legen, men legekontoret virker som et rot ingen tar ansvar ikke hyggelig personal ved skranken. Og topper på med at legen flytter og tar med seg pasientmottak si uten å informer dette til pasientene. For oss tar det en time med kollektiv for å dra til nye stedet. Så NEI dette er ikke greit og ihvertfall vis man ikke gidder å sende et brev for å informe om dette, tar ikke med meg sykebarn på bussen 1 time.