Hans Gøran Bergstrøm

Ingen på venteliste

Hans Gøran Bergstrøm er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Hans Gøran Bergstrøm

Skuffet

Har vært fornøyd med legen i mange år, men velger å nå bytte lege. Opplever å ikke bli tatt på alvor og at nødvendige undersøkelser blir ikke iverksatt.
Et annet problem ved dette legekontoret er legesekretærene. De er ofte uhøflige på telefonen og det er til tider svært vanskelig å få time.

Helt OK lege.

Dr. Bergstrøm er en helt OK lege. Fin lege om man er lite syk, er man kronisk syk ville jeg vurdert en annen.
Han tar seg tid, er rolig og er tillitsvekkende, men bytter lege da jeg føler at jeg ikke blir tatt på alvor.
en ting som virkelig trekker ned på Kambo legesenter er legesekretærene. Hun ene var så ufin og lite forståelsesfull at hun fikk meg til å gråte på telefonen, og sånn skal det ikke være!

Stille, men hjelpsom

Han lytter og er hyggelig.
Personalet i resepsjonen trekker ned senteret, både på telefon og ansikt til ansikt.

Dårlig lege

Han har alltid dårlig tid, veldig sjelden at han henviser videre da han tror han alltid vet best. Veldig misfornøyd med han. Derfor byttet lege. Og Veldig sure sekretærer. Og lege kontoret er bygget slik at alle hører hva du snakker om i rresepsjonen.

ufyselig sekretariat

Legen er helt grei, ikke den beste jeg har hatt. Sekretariatet er veldig ufolsomme og veldig lite hoflige