Hans Gøran Bergstrøm

Autorisasjon (1998)

Hans Gøran Bergstrøm er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Hans Gøran Bergstrøm

Bra Lege.

En lyttende lege, men har oplevd at han glemmer. Måtte skifte til annen lege pga. avstanden da jeg flyttet. Ellers hadde jeg fortsatt hos ham. Ventetiden på optil 35 minutter på venting av at kontoret tar tlf. er for lang.

Meget god lege

Meget dyktig lege. Behagelig vesen. Lyttende. Så langt jeg kan vurdere faglig sterk. Forværelset fungerer også godt.

Skuffende legesenter

Legen er typisk "kom deg opp av sofaen så ordner alt seg". Forstår seg hverken på fysisk eller psykisk sykdom. Han vil heller fortelle deg hvordan du har det enn å lytte til hvordan du faktisk har det. "Har du vondt i ryggen? Løp det av, det hjelper ikke å sitte i sofaen med prolaps!"
Kontordamene er late, ubehjelpelige og lite oppmerksomme. Byttet så fort jeg bare kunne.

God og snill lege

Jeg er veldig fornøyd med min fastlege! Han husker alt jeg har sagt tidligere og tar seg god tid! Gått til han i 11-12 år og vil IKKE bytte! Tillitsfull og dyktig lege!

En utrolig bra lege

Han er en dyktig lege som hører på det du har å si å tar deg alvorlig. Føler alltid at han har god tid selvom han kanskje er forsinket. Han er også veldig ærlig med at hvis han er usikker på noe så blir man sendt videre til di som vet mer. Syns også serkritærene er uhøflige og frekke til tider. (Selvfølgelig ikke alle)