Pia Margrethe Fagerhol

Autorisasjon (1996)

Løvenstadtunet Legesenter Telefonnummer64 80 28 7064 80 28 ...
Løvenstadveien 16 2006 Løvenstad
Pia Margrethe Fagerhol er en av 15 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Pia Margrethe Fagerhol

Den beste fastlegen jeg har hatt!

Pia er en utrolig god fastlege og støttespiller. Jeg har en kronisk sykdom, og benytter meg derfor av fastlegen en del. Hun er en god lytter, er en god samtale/diskusjonspartner og finner gode løsninger for veien videre i sykdomsforløpet i samarbeid med meg. Jeg føler meg trygg, forstått og godt ivaretatt. Anbefaler Pia på det varmeste!

Elendig, aldri mer

Inn og ut, gir meg ikke tid til å forklare når hun er sen.

Ga meg medisiner, når hun vet godt at jeg ikke kan ta dem. Viser ingen empati, bare frekkhet.

Lege å anbefale

Meget fornøyd med Fagerhol. Alltid tid til sine pasienter.

Fantastisk lege

Pia er en kjempegod lege. Hun er effektiv og veldig forståelsesfull. Denne dama har en god vurderingsevne og er veldig flink til å finne riktig diagnose.

Bra lege!

Jeg liker Pia. Hun er effektiv og troverdig. Hun vet hva hun driver med og hvem hun skal sende deg videre til for videre sjekk. Aldri noe døtid inne hos legen og veldig lite forsinkelser. Legesekretærene er også flinke og selv om jeg har nålskrekk er det aldri noe problemer med å ta alle prøvene jeg må ta. Det eneste negative er at legesenteret er gammelt og slitt, stolene på venteværelset er vonde å sitte på og det er dårlig luft der. Samt at de sliter for å få på plass timebestilling via internett. Men det er ikke legens skyld.