Andrew Harar

Andrew Harar er psykolog i Oslo

Siste vurderinger av Andrew Harar

Trygg, hjelpsom og veiledende

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Andrew hjalp meg sortere hva en ADHD virkelig er, og veiledet meg gjennom en meget grundig og profesjonell utredning. Jeg kom for å få svar, som Andrew lærte meg å svare på selv. Min varmeste anbefaling til de som ønsker en grundig, riktig og rask utredning. Hilsen mann 36 år.

ADHD utredning.

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Kom får og vurdere om det var behov får en ADHD utredning, Noe det ikke var tvil om.
Han er tydelig, tålmodig og gjør en grundig og god jobb som det ikke står tvil om.
Har hatt en hyggelig og trygg oppfølging hele veien og svarer på spørsmål raskt.

Anbefales på det sterkeste
Hilsen mann på 36 år.

Professional and empathetic

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

I have visited andrew for panic anxiety. He is very knowledgable and reassuring psychologist. He is very empathetic for his clients and is excellent listener. He has definitely made in me considerable inprovement in dealing with my anxiety and helped me move forward with my life. I highly recommend him as a therapist.

Trygg og hjelpsom

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Jeg sliter med å føle forstått. Her får man faktisk forståelse og god hjelp/råd. Har vært hos noen psykologer før med varierende resultater og dermed har litt erfaring. Han lytter skikkelig og gir faktisk gode råd på en måtte som hjelper deg.

Kunnskapsrik og god veiledning

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Andrew fremstår som klok og betryggende psykolog. Han har ved hjelp av gode kunnskaper og samtale klart å få meg til å forstå angsten og prosessene i kroppen min. Slik har jeg også funnet tilbake til meg selv, og er på bedringens vei. Han hadde alltid ledige timer når jeg trengte det.