Andrew Harar

Andrew Harar er psykolog i Oslo

Siste vurderinger av Andrew Harar

Professional and empathetic

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

I have visited andrew for panic anxiety. He is very knowledgable and reassuring psychologist. He is very empathetic for his clients and is excellent listener. He has definitely made in me considerable inprovement in dealing with my anxiety and helped me move forward with my life. I highly recommend him as a therapist.

Trygg og hjelpsom

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Jeg sliter med å føle forstått. Her får man faktisk forståelse og god hjelp/råd. Har vært hos noen psykologer før med varierende resultater og dermed har litt erfaring. Han lytter skikkelig og gir faktisk gode råd på en måtte som hjelper deg.

Kunnskapsrik og god veiledning

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Andrew fremstår som klok og betryggende psykolog. Han har ved hjelp av gode kunnskaper og samtale klart å få meg til å forstå angsten og prosessene i kroppen min. Slik har jeg også funnet tilbake til meg selv, og er på bedringens vei. Han hadde alltid ledige timer når jeg trengte det.

Ærlig og dyktig

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Jeg har gått til flere psykologer for behandling av ulike typer angst i flere år, men Andrew Harar er den eneste som har gitt meg varig bedring og merkbart økt livskvalitet. Han var ærlig og direkte, noe som fungerte ypperlig for meg. Han er også svært kunnskapsrik, og menneskelig på en slik måte at det føles komfortabelt å snakke om de vanskelige tingene.
Sterkt anbefalt!

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Da jeg bestemte meg for å oppsøke psykolog for behandling av min angst var jeg usikker på hvordan det ville foregå.

Det jeg møtte var en meget dyktig psykolog som bidro med kunnskap og trygghet. Andrew bidro først med den trygge samtalen rundt det som føltes vanskelig å snakke om, for deretter å hjelpe meg å møte angsten gjennom å forstå hva den dreide seg om. Dette førte til et bredere perspektiv og et forandret syn på det jeg fryktet. Etter å ha endret forholdet til angsten fokuserte Andrew på selvhjelpen, noe jeg selv personlig merker har fungert. Opplevelsen av behandlingen må sies å følelses veldig medmenneskelig. Som psykolog kan Andrew absolutt anbefales.