Bjørnar Haara

Autorisasjon (2019)

Siste vurderinger av Bjørnar Haara

Betryggende og støttende

Klinikk: Onlinepsykologene Skrevet

Bjørnar vil jeg beskrive som en trygg og støttende psykolog. Ha er flink til å følge opp og fanger opp det som måtte dukke opp i samtalene selvom det ikke har vært et tema tidligere. Han reflekterer på en måte som gjør det lett å se flere sider av samme sak. Han er lett tilgjengelig og man føler virkelig at man blir sett, støttet og tatt vare på.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Psykolog Haara Skrevet

Fantastisk flink. Innvendig balsam å ha en samtaletime med ham. God på å støtte og jobbe med det som dukker opp under samtalen og å gi feedback som hjelper. Anbefales på det varmeste. Og det har jeg gjort, og 2 av mine venner har og hatt timer med ham og begge er superfornøyde.

Anbefaler psykolog Bjørnar Haara

Klinikk: Psykolog Haara Skrevet

Jeg har opplevd Bjørnar Haara som lyttende og empatisk psykolog, med en genuin interesse for den enkelte og for å hjelpe på best mulige måte. Han er fleksibel i metode og tilnærming, for å finne det som møter den enkelte. Han er åpen for å lære og å utvikle seg som psykolog. Han er tilgjengelig og enkel å kommunisere med.

Nettbasert terapi har fungert overraskende godt og gjør behandlingen veldig tilgjengelig og tidseffektiv.