Kathe Aase

Kathe Aase er gynekolog i Øygarden

Siste vurderinger av Kathe Aase

Trygg og behagelig, konkret

Klinikk: Spesialistsenteret på Straume Skrevet

Jeg kommer til å grine når hun pensjonere seg. Beste gynekolog jeg har hatt ever. Konkret kunnskapsrik.

Flink gynekolog

Klinikk: Spesialistsenteret på Straume Skrevet

Har vært hos henne flere ganger for smerte i underlivet. Hun har tatt godt imot meg, hørt på hva jeg har å si og vært forsiktig under undersøkelsene.

Sist jeg var hos henne satte jeg i spiral, noe som var svært smertefult. Hun tok seg god tid til meg i ettertid, sa jeg skulle ta den tiden jeg trengte og hjalp meg opp av stolen. Har oppfølgingsamtale med henne om noen mnd, men skulle ikke nøle å ta kontakt om det skulle være noe gale.

Alt i alt, veldig fornøyd etter å ha hørt og lest mye negativt.

Nedlatende, hardhendt og ubehagelig

Klinikk: Spesialistsenteret på Straume Skrevet

Utrolig misfornøyd med opplevelsen min hos denne gynekologen. Fikk veldig mange nedlatende kommentarer på vekt, forsøkte flere ganger å forklare hvilke tiltak som er gjort med fastlegen rundt dette, men hun avbrøt meg hver gang og nektet å høre. Også på telefonsamtale i etterkant av timen var hun nedlatende og ufin. Svært hardhendt i undersøkelse og gir ikke beskjed på forhånd om hva hun skal gjøre. Det eneste positive med timen var at hun tok celleprøve da jeg likevel skulle ta en om et par måneder slik at jeg slapp å komme inn igjen.

Ubehagelig opplevelse

Klinikk: Spesialistsenteret på Straume Skrevet

Ingen god opplevelse, sitter fortsatt i kroppen. Som høyt utdannet helsepersonell selv, er jeg forbløffet over fremferden. Fikk flere nedsettende kommentarer blant annet om vekt, mens jeg ble undersøkt. Gav skikkelig skam følelse. Kommer aldri til å dra tilbake, - og håper at ikke flere blir utsatt for slik behandling.

Dyktig og hensynsfull

Klinikk: Spesialistsenteret på Straume Skrevet

Veldig fornøyd med Kathe Aase som gynekolog. Hun er rolig og avbalansert og forklarer hva som skal skje før undersøkelse og hva hun gjør og ser under undersøkelsen. Opplever at hun tar hensyn. Er også veldig fornøyd med sekretæren som er serviceinnstilt og hyggelig.