Martin Andresen

Smestadgynekologene
Oscarsgt. 20 0352 Oslo
Martin Andresen er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Martin Andresen

En behagelig og sympatisk lege :-)

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Dette var min første konsultasjon hos han, følte meg vel med en gang. Lun og behagelig lege. Tar gjerne noen ord ekstra og viser at han bryr seg. Tusen takk og jeg anbefaler han :-)

Den beste legen jeg har hatt

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Dyktig, tillitsvekkende, løsningsorientert, "to the point", sympatisk og oppriktig opptatt av pasientens beste. Som pasient føler man seg ivaretatt og sett. Martin Andresen er "legenes lege".

Bøs og avvisende

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Har vært hos legen rundt 6 ganger, og to ganger har han vært bøs. Den ene gangen var da jeg ringte ham i hans telefontid, og han ble direkte sint over spørsmålet mitt og tok en ufin tone. Neste gang var da jeg var på legebesøk og han mer eller mindre direkte sa jeg ikke skulle komme tilbake igjen. I tillegg har jeg ikke vært veldig imponert over hans faglige kunnskaper. En undersøkelse jeg gjorde hos ham var også smertefull, mens samme prosedyre hos en annen gynekolog var nesten ikke merkbart. Gjør det jeg kan for å finne en annen gynekolog i Oslo.

Meget god lege.

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Andresen har den meget gode - og ganske sjeldne - kombinasjonen av vennlighet og store kunnskaper. Han lytter, og medisinene han foreskriver virker alltid slik at jeg blir kvitt mine plager.

Kjempeflink gynekolog

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Rolig, lyttende og forståelsesfull, helt klart den beste gynekologen jeg har vært hos. God greie på infertilitet.