Martin Andresen

Martin Andresen er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Martin Andresen

Betryggende og tillitsfull

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Tok seg god tid til å informere og trygge meg, både før og etter GU. Tok mine redsler på alvor og roet meg ned. Veldig dyktig lege, anbefales!

Dyktig og respektfull

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Grunnet PCOS og ønske om å bli gravid ble jeg henvist til Andresen. Han er profesjonell og har et behagelig vesen. Jeg oppfatter han ikke som dømmende og uvillig til å hjelpe til tross for at jeg er overvektig. Jeg har vært igjennom et par undersøkelser og behandlinger hos ham, og han er effektiv og dyktig. Han informerer også godt. Jeg kan anbefale ham på det varmeste.

Diskret og kunnskapsrik

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Følte meg i gode hender hos Martin, han tok meg på alvor og svarte grundig på spørsmålene jeg hadde. Et par måneder etter konsultasjon hadde jeg behov for å snakke med han igjen da problemet mitt residiverte, og da kunne jeg ringe han i telefontiden (kun en dag i uka, og veldig kort vindu å ringe i). Han fornyet resepten min i samme øyeblikk, veldig enkelt og tidsbesparende å slippe en ny konsultasjon.

Trygg og rolig

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Ble veldig godt tatt imot, håndtert profesjonelt og behjelpelig. Følte meg ti ganger tryggere på vei ut, enn da jeg ankom bygget.

Uinteressert

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Vært hos Andresen flere ganger før mine problemer ble tatt seriøst og tatt tak i. Undersøkelsene er alltid smertefulle og han virker likegyldig til mine tårer og smerte.

Får alltid bare svar på halvparten av det jeg spør om, og får generelt liten informasjon. Føler meg alltid til bry for legen.

De eldre resepsjonistene er sure og frekke, ikke noe man har lyst til å møte før så intime og skumle undersøkelser. Vil til neste gang dra til en annen gynekolog.