Martin Andresen

Oscarsgt. 20 0352 Oslo
Tlf: 23 33 18 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Martin Andresen er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Martin Andresen

En behagelig og sympatisk lege :-)

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Dette var min første konsultasjon hos han, følte meg vel med en gang. Lun og behagelig lege. Tar gjerne noen ord ekstra og viser at han bryr seg. Tusen takk og jeg anbefaler han :-)

Den beste legen jeg har hatt

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Dyktig, tillitsvekkende, løsningsorientert, "to the point", sympatisk og oppriktig opptatt av pasientens beste. Som pasient føler man seg ivaretatt og sett. Martin Andresen er "legenes lege".

Bøs og avvisende

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Har vært hos legen rundt 6 ganger, og to ganger har han vært bøs. Den ene gangen var da jeg ringte ham i hans telefontid, og han ble direkte sint over spørsmålet mitt og tok en ufin tone. Neste gang var da jeg var på legebesøk og han mer eller mindre direkte sa jeg ikke skulle komme tilbake igjen. I tillegg har jeg ikke vært veldig imponert over hans faglige kunnskaper. En undersøkelse jeg gjorde hos ham var også smertefull, mens samme prosedyre hos en annen gynekolog var nesten ikke merkbart. Gjør det jeg kan for å finne en annen gynekolog i Oslo.

Meget god lege.

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Andresen har den meget gode - og ganske sjeldne - kombinasjonen av vennlighet og store kunnskaper. Han lytter, og medisinene han foreskriver virker alltid slik at jeg blir kvitt mine plager.

Kjempeflink gynekolog

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Rolig, lyttende og forståelsesfull, helt klart den beste gynekologen jeg har vært hos. God greie på infertilitet.

Flott gynekolog

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Ble henvist videre til Andresen i forbindelse med innsetting av spiral, noe jeg grudde meg veldig til i forkant. Dette viste seg å ikke være noe problem med en så kompetent lege. Han var rolig, lyttende og den beste gynekologen jeg har vært borti!

Vil gi mine varmeste anbefalinger.

Min faste og beste gynekolog

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Jeg har brukt Martin Andresen som fast gynekolog i over 10 år nå. Meget fornøyd med han da han er tillitsfull, dyktig, informativ og hyggelig. Føler meg alltid tatt godt hånd om. Virkelig en jeg vil anbefale videre til andre.

forhastet

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

hyggelig og imøtekommende, men forhastet beslutning og lite informasjon. fint lokale, kort ventetid.

Grundig og flink gynekolog

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Andresen har lang erfaring og er tillitvekkende. Han har et behagelig vesen og lytter godt. Ikke noe flaut med GU selv om han er mann!

Veldig fornøyd

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Har vært hos Smedgyn. i Oscarsgate både i forbindelse med ultralyd i svangerskap og til kontroll/time i forbindelse med SA... Tok seg god tid, flink til å lytte og forklare. Topp utstyr for ultralyd. Vil absolutt anbefales.

Proff og hyggelig

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Har vært hos ham 2 ganger og er ganske fornøyd. Virker proff og hører på, gir gode råd og tar nødvendige undersøkelser. Anbefales.

Flink gynekolog

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Martin Andresen er en veldig flink og hyggelig gynekolog. Jeg følte at jeg ble tatt seriøst fra første stund og fulgt godt opp. Han er tydelig interessert i sine pasienter.