Martin Andresen

Martin Andresen er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Martin Andresen

God på kommunikasjon

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Første gang hos gynekolog, og alt føltes veldig trygt. God på å kommunisere underveis hva som skulle skje. Anbefales.

Super gynekolog

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Veldig dyktig, kunnskapsrik, har flott utstyr, behagelig personlighet.
Må bestille i lang tid i forveien til vanlig kontroll, men han tar sikkert i mot akutte tilfeller på kort varsel.
Lekre lokaler, hyggelige legesekretærer.

Anbefales ikke

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Jeg ble henvist til Andresen for min første gynekologtime ved mistanke om endometriose. Han tok meg seriøst, men avfeide hele mistanken om endometriose. Jeg har vært på gynekologisk undersøkelse hos fastlege tidligere og opplevde ekstreme smerter under undersøkelsen og spesielt ved innvendig ultralyd, og forklarte dette til Andresen. Han tok ikke hensyn, var veldig brå og gjorde ting før han sa det. Han satte inn spiral og sa "vi satser på at dette hjelper", og ga meg bedøvelse i form av sprøyte i livmorhalsen uten noe forvarsel. Jeg gråt og hadde veldig mye smerter, men han viste ingen medfølelse eller omtanke rundt dette. Fulgte opp med ultralyd etter innsetting av spiral for å se om den satt riktig, fortsatt med ekstreme smerter. Jeg ble sendt ut med beskjed om at det kunne gjøre litt vondt, men det går over. Jeg endte med å måtte ta taxi hjem fordi jeg ikke kunne gå pga. smerter og endte senere på legevakten fordi smertene var uutholdelige. Veldig lite hensyn og omtanke fra gynekologen, ingen smertelindring annet enn bedøvelsessprøyter som gjorde vondt verre.

Fantastisk!. Anbefales!

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Rask, effektiv og hyggelig. Ser i journalen og spørr relevante spørsmål, man føler seg virkelig ivaretatt og sett.

Ok, men mest fokus på gravide kanskje?

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Vevsprøve var raskt og smertefritt. Fikk svar om at jeg måtte tilbake om et år, da det var positiv HPV.

Papirer ble aldri sent til Fastlege.

En SMS med en timesbestilling har kommet på mobilen min, som jeg ikke fikk med meg. Så da måtte jeg betale for en time jeg ikke var på.

For å bestille ny time er det lang ventetid.

Kontoret til Martin er fult av baby bilder og personlige kort fra hva jeg antar er tidligere pasienter. De er nok hengt opp i god mening, men for meg blir dette uprofesjonelt.

Jeg kan selv ikke få barn og dette et allerede ukomfortabelt rom, hvor jeg skal inn å teste om jeg har kreft.