Martin Andresen

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1995)

Martin Andresen er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Martin Andresen

Ok, men mest fokus på gravide kanskje?

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Vevsprøve var raskt og smertefritt. Fikk svar om at jeg måtte tilbake om et år, da det var positiv HPV.

Papirer ble aldri sent til Fastlege.

En SMS med en timesbestilling har kommet på mobilen min, som jeg ikke fikk med meg. Så da måtte jeg betale for en time jeg ikke var på.

For å bestille ny time er det lang ventetid.

Kontoret til Martin er fult av baby bilder og personlige kort fra hva jeg antar er tidligere pasienter. De er nok hengt opp i god mening, men for meg blir dette uprofesjonelt.

Jeg kan selv ikke få barn og dette et allerede ukomfortabelt rom, hvor jeg skal inn å teste om jeg har kreft.

Fantastisk

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Rolig, snill og forståelsfull. Veldig dyktig og man føler seg svært godt ivaretatt. Anbefales på det sterkeste.

Fantastisk!

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Supereffektiv og hyggelig! Alltid kjempefornøyd etter å ha vært hos Martin Andresen. Anbefales på det sterkeste.

Ubehagelig og avfeiende

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Jeg dro for celleprøver og pga. blødningsforstyrrelser. Han var kort og avfeiende, ikke interessert i å lytte og fast bestemt på at alle undersøkelser (inkludert dem som ble tatt med bedøvelse) "ikke gjorde særlig vondt". Og han mente heller ikke at det var noe vondt med spiral, og avfeide mitt spørsmål om sykemelding da jeg har en fysisk krevende jobb. Andre kvinner jeg har snakket med har sagt det er vondt og at man kan bli ganske satt ut, så jeg syns det er ekstremt rart å påstå at alle mulige slags undersøkelser skal gå enkelt og smertefritt når man selv aldri har hatt dem. Dette er i tillegg sårbart for mange, da man sitter med spredte bein og er i en utsatt posisjon. Det minste en lege kunne bydd på da er litt sympati ...

Da jeg skulle ta flere celleprøver fikk jeg bedøvelse, men Andresen gadd ikke vente på at den skulle sette inn og sa bare "du kjenner kanskje de første prøvene" (hvorfor gi bedøvelse i det hele tatt hvis du ikke skal la den virke?) Jeg hyperventilerte under undersøkelsen og gråt, men han sa ikke et ord og brydde seg tilsynelatende lite. Har vært hos mange gynekologer gjennom årene og aldri hatt en så ubehagelig opplevelse. Ville ikke anbefalt han her dersom du har noe traumer eller trenger tilrettelegging, for det får du ikke. Går aldri tilbake hit.

Veldig hyggelig

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Ble henvist fra fastlegen og følte meg godt i varetatt og han var veldig hyggelig og forklarte ting på en god måte. Kan absolutt anbefales