Martin Andresen

Martin Andresen er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Martin Andresen

Fantastisk gynekolog!

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Jeg begynte å gå til Martin for 4 år siden, og kunne ikke tenkt meg å gå til noen andre gynekolog. Selv har jeg litt "gynekolog-frykt" - men denne frykten forsvinner raskt når du kommer inn døren hos Martin. Han er utrolig kompetent, god til å både lytte og forklare, kommunisere og gi råd. Man føler seg komfortabel og trygg hos han.

Damene i skranken er også utrolig trivelige :)

Tillitsvekkende, imøtekommende og løsningsorientert

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Min erfaring er som pårørende, som fikk være med hele veien og ta del i plager til en mor på 92 år.
Når pasienten etter endt besøk er strålende fornøyd etter gynekologisk undersøkelse, føler seg trygg og godt ivaretatt (etter å ha grudde seg og følt seg "for gammel til dette") så er legen dyktig til å møte pasienter. Rolig, tydelig og løsningsorientert. Det ble en fin opplevelse for både pasient og følge - hele veien fra mottagelse i resepsjonen til gynekolog stolen.
Anbefales på det varmeste.

Utrolig dyktig og imøtekommende

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Dr. Martin Andresen er imøtekommende, kunnskapsrik og veldig dyktig. Hadde en trygg og fin opplevelse og opplevde å bli lyttet til og gitt tilstrekkelig informasjon. Anbefales på det varmeste.

Helt fantastisk

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Andresen er en kjempedyktig gynekolog som møter pasientene på en veldig god måte. Han hadde lest seg godt opp på min sykehistorie og var forberedt til timen. Dette er kanskje å forvente, men fortsatt ikke noe man møter overalt. Utover dette var han rolig, trygg, tok seg tid til å forklare, men tilpasset også informasjonen da han skjønte at jeg allerede kunne mye om temaet pga. yrket mitt. Han beroliget meg også på alle de bekymringene jeg hadde rundt reproduksjon, og jeg følte meg totalt sett hundre ganger bedre da jeg dro fra han enn da jeg kom! Anbefaler ham på det varmeste.

Utrolig dyktig og beroligende gynekolog!

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Hadde en kjempegod opplevelse hos Martin i dag. Hyggelig, kunnskapsrik og effektiv! Må bare anbefales på det sterkeste!