Martin Andresen

Martin Andresen er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Martin Andresen

Trygg og behagelig

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Hadde min første time hos han i dag, i forbindelse med langvarige blødninger. Han tok mine bekymringer på alvor og svarte på spørsmål jeg hadde. Forklarte i tillegg godt underveis. Følte jeg fikk en positiv opplevelse ut av en litt kjip situasjon, noe som er viktig.

Han fremstår som rolig, vennlig, trygg, kunnskapsrik - ganske enkelt en veldig, veldig fin lege.

Fine lokaler og utstyr som fremstår som nytt og moderne. Tommel opp til hele opplevelsen!

Reddende engel

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Jeg kom til Andresen en høstdag i 2017 og hadde store smerter i magen som startet et par timer før. Han undersøkte meg raskt og var rolig hele veien, han fortalte meg at graviditeten sitter utenfor livmoren og at jeg måtte opereres med en gang. Ambulansepersonalet var på stedet 5 min senere og jeg ble kjørt til sykehuset og operert. Dr. Andresen ringte meg personlig dagen etter, mens jeg fortsatt lå på sykehuset for å høre hvordan det gikk. Han er dyktig, omsorgsfull og reddet livet mitt. Nå har jeg 2 barn og har gått til han for oppfølging hver gang. Jeg glemmer aldri at jeg kunne vært død i dag hvis ikke det var for hans hjelp. Evig takknemlig

Blandet erfaring

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Litt blandede opplevelser med han. Virker faglig trygg, men noe kjapp og forhastet. Da jeg ringte i hans telefontid virket han irritert og lite hjelpsom. Har aldri likt gynekologiske undersøkelser (i likhet med mange kvinner) og er avhengig av en lege som ikke virker irritert over spørsmål.
Jeg håper han kan vise forståelse for sine pasienter og ikke være for kjapp.

Bra gynekolog, noe sur sekretær

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Anbefales på det sterkeste. Synes gynundersøkelser er svært ubehagelig. Han tok hensyn til dette med å ta seg god tid og forklare underveis. Følte meg trygg og noe av ubehaget for å dra til gynekolog er borte etter besøket hos Andresen. Opplevde at sekretæren jeg møtte hadde en ganske negativ fremtoning og var uinteressert i å ta meg imot.

Dyktig på alle plan

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Andresen er kunnskapsrik og dyktig, og samtidig dyktig til å kommunisere med pasienter. Jeg har vært hos ham i forskjellige kontekster, prevensjon, sjekk og ifm graviditet, og er veldig fornøyd hver gang.