Anette Berg

Anette Berg er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Anette Berg

Sjokkert!!

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Hadde fått en henvisning fra min fastlege angående store blødninger i overgangsalderen..store smerter i underlivet. under selve undersøkelsen hadde jeg store smerter,fikk da klar beskjed om at nå måtte jeg BEHERSKE meg,med en lite hyggelig stemme.Så fikk jeg beskjed om at hvis man hadde masse forskjellig sexpartnere kunne jeg få infeksjoner!! Hvorpå jeg da svarte har ikke hatt samleie på 3 år.virket ikke som hun var interessert i hva jeg var henvist dit for,men hadde allerede dømt meg! Aldri i mitt liv har jeg følte meg så "liten" etter et legebesøk .

Verste legen jeg har vært borti!!

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Hun er ikke særlig empatisk. Det virker ikke ut som hun fokuserte så mye på pasientkontakt/kommunikasjon under studiene i alle fall. Det er når jeg møter leger som henne at jeg mister litt av troa når det kommer til helsevesenet.

Jeg fikk vite at jeg har PCOS, men fikk ikke vite særlig om tilstanden eller hva jeg bør gjøre. Det virket ut som hun hadde dårlig tid og ønsket neste pasient inn raskest mulig.

Fikk en annen gynekolog. Kunne ikke ha vært mer fornøyd.

Styr unna!!

I would not recommend this doctor

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Dr. Berg is a nice woman, but despite many appointments in the course of one year, she has not been able to help / support with an ongoing disease. No explanations were provided, no suggestions and no support. During the exams, the fault was often given by Dr. Berg to daily stress, despite the analysis always showing positive results. After a year of struggles and very hard repercussions on personal life, both mentally and physically, I asked for an appointment at another gynaecologist, whom after the first visit has been able to place together the "puzzle pieces", found a diagnosis and a cure. As a patient, I would not recommend Dr. Berg.

Svært skuffende

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Jeg opplevde Anette Berg som svært usympatisk og lite medmenneskelig. Hun satte seg ikke inn i min historie, stilte ingen spørsmål, og hun påpekte at vi kun hadde 15 minutter til rådighet. Følte lite støtte rundt mine medisinske problemer, og kjente meg både skremt, stresset og lei meg etter møtet. Kommer definitivt ikke tilbake.

Aldri igjen

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Ren og hyggelig klinikk, men skal aldri sette mine føtter her igjen. Bensinstasjoner flest har bedre kundeservice. 2 timer ventetid i telefonen og kalde svar, beskjed om å "bite tennene sammen", legen sa rett ut at jeg kunne "dra et annet sted". Hadde hastehenvisning etter akutt sykdom så det var ikke et alternativ. Mangel på medmenneskelighet, generelt en unødvendig traumatiserende opplevelse som hadde vært mye bedre om man ble mottatt på en hyggelig måte. Vondt å gjennomføre en sånn undersøkelse hos personell du overhodet ikke føler deg komfortabel hos.

Er i ettertid fremdeles helt ute av meg etter dette besøket og kommer til å ha problemer med å stole på helsepersonell igjen. Anbefales IKKE.