Anette Berg

Anette Berg er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Anette Berg

Ikke et hyggelig besøk

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Var hos gynekolog Berg ved to anledninger etter en spontanabbort i høst. Hun informerte veldig lite i forkant av og under undersøkelsene, og var middels hyggelig under begge time.
Påpekte også ved flere anledninger hvor opptatt hun er og hvor vanskelig det er å få time hos henne. Dette som en respons på at jeg ikke visste om jeg kunne ta timen hun tilbød siden jeg jobber turnus.

Anbefaler ikke gynekolog Berg med bakgrunn i service eller profesjonalitet, men opplever at hun er faglig flink og henviste meg videre til sykehus.

God og grundig gynekolog

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Har gått hos Anette berg i 7 år. Jeg begynte hos henne etter brystkreftbehandling. Hun er alltid grungig, og hun skjønner problematikken med brystkreft og hormoner. Behagelig å være hos henne. Hun har også sendt meg hyggelig nrev i posten om at alt var fint.

Ble ikke tatt på alvor

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Opplevde at Dr. Berg verken tok meg eller problemet mitt med infertilitet på alvor.

Angrer på at jeg slo meg til ro med et lite tilfredsstillende besøk og hennes dårlige råd. Dessverre brukte jeg nesten et år på å finne en ny gynekolog, og da var oddsene enda dårligere pga min alder.

Hyggelig, flink gyn - hvis hun har en god dag...

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Dr. Berg kan være hyggelig, empatisk og profesjonell.
Jeg var hos henne for å ta ut spiralen(noe jeg gruet meg veldig til, da jeg såklart hadde hørt skrekkhistoriene). Hun tok denne ut, uten at dette gjorde noe som helst vondt. Hun pleier også årlig å ta celleprøve av meg uten at dette er særlig merkbart(har dårlig erfaring fra dette med annen gyn).
Det som derimot var synd, var at det denne gangen kun ble tid til å fjerne spiralen, ikke ta noen tester. Dette glemte jeg selv også, da jeg fortsatt var litt der hvor jeg gruet meg til å ta ut spiralen-modus.
En annen gynekolog fant 1,5 mnd senere en litt stor cyste ved undersøkelse. Litt rart at ikke Dr. Berg så denne da hun undersøkte(?)
Har også veldig lang ventetid...:(

Tragisk!

Klinikk: Oslogynekologene Skrevet

Behandlingen jeg fikk kan godt sammenlignes med samlebånd i kassen på Rema 1000, men kassa damen på Rema butikken min er betydelig hyggeligere og mer profesjonell enn doktor Berg.