Anita Dresmane

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2011)

Aleris Solsiden Trondheim Telefonnummer73 87 20 0073 87 20 ...
Innherredsveien 7D 7014 Trondheim
Anita Dresmane er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Anita Dresmane

Fantastisk

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Beste gynekolog i Norge. Faglig dyktig og empatisk. Hun har sluse meg vellykket gjennom overgangsalderen ila siste fem år. Jeg vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten henne. Tusen takk Anita!

Trygg, rolig, flink

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Folk flest gruver seg til gynekologtimen, men her er det ingen grunn til bekymring. Opplevde at legen tok seg god tid til å lytte og forklare før undersøkelsen. Opplevde det også som positivt at hun forklarte og kommenterte underveis, da jeg følte meg tryggere og ivaretatt. Anbefales

Hyggelig og dyktig

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Jeg har alltid gruet meg til gynekologtimen men det gikk strålende. Hun er veldig hyggelig og flink til å forklare når man har spørsmål. Undersøkelsen gikk raskt og helt smertefritt. Hun er veldig effektiv, null forsinkelse.

Ivaretar pasientene godt!

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Ivaretar pasientene godt, lytter, har mye kunnskap og følger godt opp etter timen! Føler meg sett og hørt på alle måter av Dresmane! Første gang hos gynekolog, men det kunne ikke blitt bedre enn her! Anbefales på det sterkeste!

Varm og trygg

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Anita var min første opplevelse av Aleris, og jeg er strålende fornøyd. Ingen forsinkelse til timen min, og hun var effektiv uten å stresse meg. En liten prat før undersøkelsen - kjapp, effektiv, og beroligende undersøkelse, uten å virke forhastet. En liten prat etterpå i tilfelle jeg hadde noen spørsmål. Anbefales på det varmeste!