Anita Dresmane

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2011)

Aleris Solsiden Trondheim Telefonnummer73 87 20 0073 87 20 ...
Innherredsveien 7D 7014 Trondheim
Anita Dresmane er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Anita Dresmane

Behagelig opplevelse

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Veldig god og behagelig (dvs så lite ubehagelig som mulig) undersøkelse. Forsiktig og rask. Tydelig og god informasjon. Vennlig. Beste gynekologiske undersøkelsen jeg noen gang har hatt. Fikk rask time. Følte meg bra, ren og frisk etterpå, i motsetning til forrige gynekolog jeg var hos, grøsser fremdeles når jeg tenker på den. Veldig fornøyd med Anita. Gikk optimistisk og fornøyd ut etter timen, noe som jeg sjelden opplever etter legekontakt.

Profesjonell og flink

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Faglig dyktig lege som er flink til å etablere tillit og trygghet, gir svar på spørsmål, og som er særdeles flink til å informere også utover det man selv evner å stille spørsmål om.

Svært fornøyd med Dresmane.

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Har nylig vært hos Anita Dresmane etter flere år uten gyn.undersøkelse. Var litt engstelig pga.skifte av gynekolog. Min gamle gynekolog sluttet . Hos ham gikk jeg årlig i 37år og han kjente meg knapt igjen fra gang til gang.
Ble veldig godt tatt imot av Dresmane. Kjempehyggelig dame.Vi pratet litt før hun undersøkte meg grundig. Forklarte alt hun gjorde og var veldig forsiktig. Det hele var raskt overstått. Etterpå pratet vi litt igjen og hun var veldig ivrig på å forklare noen spørsmål jeg hadde.
Hun var også opptatt av at jeg bare måtte ringe henne hvis jeg hadde flere spørsmål .
Gikk derfra med en god følelse.

Dålig!!!

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Rekomenderas inte! Om du tro du har endometriose, gå ikke till henne. Nochalerar dig. Hårdhänt och tar dig ikke på allvar.

Fantastisk!

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Har vært til flere uprofesjonelle, krasse og uforsiktige gynekologer som jeg overhodet ikke har vært fornøyd med.

Men Anita Dresmane fikk meg til å føle meg trygg, forklarte alt hun gjorde og hvilke instrumenter hun brukte. Undersøkelsen gikk raskt og på en så forsiktig måte, som gjør at jeg med g.u-skrekk vil fortsette å gå til henne.
Ringte på morgenen og fikk time på dagen!

Anbefales!!