Stine Fremming

Stine Fremming er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Stine Fremming

Empatisk

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Tolmodig og empatisk lege som bruker den tiden hun trenger på å stille rett diagnose. Hun er svært godt oppdatert på nye studier og alternativ medisinering.

Dyktig og oppdatert

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Opplever denne legen som meget dyktig. Hun er ærlig, trygg , dyktig , politlig og er en av de som får med seg siste nytt , lenge før andre. Hun er flink til å informere , oppdatere fastlege og har god kontroll både på oppfølging og andre ting hun sier hun skal ordne.

Super fornøyd !

Ikke en god opplevelse..

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Kald og uempatisk. Ble faktisk lei meg etter besøket og hennes kommentarer. Jeg kommer ikke tilbake..

Veldig fornøyd!

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Veldig fornøyd med denne legen. Veldig flink i faget sitt og hun gjør legebesøket til en fin opplevelse.

Hun er også veldig høflig og tar pasientene på alvor.

Aldri igjen

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Stine Fremming kommer jeg ikke til å gå til igjen. Hun fremstår som kald, lite empatisk og svarer ikke ordentlig på spørsmålene. Hun fant en cyste, og jeg gikk derfra mer urolig enn jeg var før timen(er jo ikke akkurat det gøyeste å gå til gynekolog uansett).
Jeg fikk ikke noe info om dette kunne være farlig, eller hva jeg burde gjøre videre. Dum som jeg var,(og litt sjokkert pga nyheten) glemte jeg såklart å spørre de rette spørsmålene før jeg ble henvist til resepsjonen for betaling. 1600kr var virkelig ikke den konsultasjonen verdt!