Stine Fremming

Stine Fremming er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Stine Fremming

Ikke en god opplevelse..

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Kald og uempatisk. Ble faktisk lei meg etter besøket og hennes kommentarer. Jeg kommer ikke tilbake..

Veldig fornøyd!

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Veldig fornøyd med denne legen. Veldig flink i faget sitt og hun gjør legebesøket til en fin opplevelse.

Hun er også veldig høflig og tar pasientene på alvor.

Aldri igjen

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Stine Fremming kommer jeg ikke til å gå til igjen. Hun fremstår som kald, lite empatisk og svarer ikke ordentlig på spørsmålene. Hun fant en cyste, og jeg gikk derfra mer urolig enn jeg var før timen(er jo ikke akkurat det gøyeste å gå til gynekolog uansett).
Jeg fikk ikke noe info om dette kunne være farlig, eller hva jeg burde gjøre videre. Dum som jeg var,(og litt sjokkert pga nyheten) glemte jeg såklart å spørre de rette spørsmålene før jeg ble henvist til resepsjonen for betaling. 1600kr var virkelig ikke den konsultasjonen verdt!

Helt super!

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg har vært hos denne legen tre ganger med noen års mellomrom og fått veldig fin oppfølgning. Hun er godt forberedt til timen og stiller oppfølgingsspørsmål fra siste besøk selv om det har gått noen år i mellom. Veldig varsom under selve undersøkelsen samtidig som hun er rask. Opplever henne som svært imøtekommende og positiv.

Dyktig og grundig lege.

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Hun har gjort en dyktig og grundig jobb når hun har undersøkt meg. Hun har tatt seg tid til å svare på spørsmål og forklare. Hun holder seg til saken. Jeg har vært glad og fornøyd etter å ha vært hos henne. Jeg har tillitt til henne og kommer til å velge henne også ved mine neste besøk

Jeg har vært hos henne to ganger i løpet av ca. et halvt år. Begge gangene undersøkte hun cystene mine grundig og tok bilder og mål fra flere vinkler. Jeg fikk bilder med meg hjem fra fra begge undersøkelsene og meget god forklaring i forhold til bildene.

Hun oppklarte en feil tolkning som en gynekolog, ved en annen klinikk, hadde foretatt ved tidligere undersøkelser av meg: Han målte først kun en cyste og ved senere undersøkelser ble mine to cyster målt som en, noe som ga feilaktig inntrykk av vekst. Stine tok derimot bilder og mål fra flere vinkler, for i mitt tilfelle utgjør vinkel forskjell. Jeg er sikker på at hennes grundige undersøkelser gjør at jeg får et korrekt bilde av cystens størrelse og eventuelt fremtidig vekst .

Jeg er veldig fornøyd og takknemlig for at hun har gjort en grundig jobb. Jeg føler meg trygg på henne og kommer til å bruke henne i fremtiden, Jeg anbefaler henne på mitt varmeste til andre.