Anne Cecilie Hallquist

Anne Cecilie Hallquist er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Anne Cecilie Hallquist

Sympatisk og rolig

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Hallquist er en veldig sympatisk, flink og hyggelig lege, hun er presis og har god tid, og ikke minst løsningsorientert. Hun virker oppdatert i faget sitt og er trygg og rolig. Definitivt den aller beste gynekologen jeg har vært hos noen gang!

Helt fantastisk!

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Dr. Hallquist er en utrolig dyktig og kunnskapsrik gynekolog. Hun er et varmt medmenneske som oser trygghet og gir "det lille ekstra" uten å nøle. Jeg har vært hos henne flere ganger og føler meg ivaretatt hver eneste gang. Anbefales på det sterkeste!

Trygg, varm og faglig dyktig

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Anne Cecilie er en ener i sin klasse. Et sympatisk og varmt menneske med et svært behagelig vesen. Hun følger opp og tar deg på alvor. Yter ekstra service ved behov, og har stålkontroll på faget. Kan varmt anbefales!

Rolig og sinding dame

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Lytter og hjelper. Jeg ser ingen grunn til å skifte lege... det skulle være fordi hun er ettertraktet og du må vente på time?!

Varm, menneskelig, hensynsfull og dyktig

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Jeg er SÅ glad for å ha Anne Cecilie som min gynekolog, hun har alltid tatt meg på alvor, vært varm og rolig. Og ved behov, stiller hun opp og gjør "det lille ekstra". Eneste minus er lang ventetid, men slik er det i det offentlige, og det er supert at dyktige folk som henne faktisk jobber i det offentlige. De ansatte i resespsjon/sentralbord er utrolig hyggelige og forståelsesfulle. Når jeg har ringt med spørsmål som haster, har de sjekket og ringt meg tilbake samme dag. Fantastisk service! Lokalene er også så flotte. Jeg unner alle en gynekolog som henne, og vil også anbefale Smestadgynekologene generelt.