Anne Cecilie Hallquist

Anne Cecilie Hallquist er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Anne Cecilie Hallquist

Inngir tillit

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Veldig fin lege som lyttet og stilte relevante spørsmål. Hun klarte å overtalte meg til å endelig tørre å fjerne en gammel spiral.

Veldig oppegående og oppdatert lege

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Virker som hun holder seg oppdatert på det nyeste innenfor kvinnehelse samtidig som hun er flink til å reflektere. I tillegg er hun veldig enkel å snakke med, sympatisk og positiv. Anbefales!

Romig, trygg, kunnskapsrik og tilittsvekkende

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

En lege jeg varmt kan anbefale! Tar seg tid til å lytte, er rolig av natur, og åpenbart faglig dyktig!

Fantastisk dame!

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Jeg fikk diagnosen PCOS som 13 åring og har ikke fått særlig oppfølglig frem til jeg møtte Dr. Hallquist, og jeg har møtt min andel gynekologer. Hun satte i gang tiltak på dagen og jeg har aldri hatt mer kontroll over egen kropp. Hun er meget faglig sterk, flink i utførelse av undersøkelsene, lytter og forklarer på en "folkelig måte". Å eksponere seg på en slik måte har tidligere vært ubehagelig, men Dr. Hallquist har en egen evne til å få en til å føle seg trygg. Jeg kan med hånden på hjertet si at denne kvinnen har forandret livet mitt. Jeg anbefaler henne med hvert fiber i kroppen!

Anbefales på det varmeste!

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Den beste gynekologen jeg kunne ha fått. Man sitter igjen med følelsen av at hun er veldig dyktig faglig, samtidig som hun er ydmyk og lytter til deg og tar deg på alvor. Hun er varsom i undersøkelsen og forteller hva hun gjør underveis.
Man føler seg trygg i alle ledd!