Anne Cecilie Hallquist

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1992)

Anne Cecilie Hallquist er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Anne Cecilie Hallquist

Virkelig dyktig og flott fagperson

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Denne legen opplevde jeg som dyktig, kunnskapsrik og empatisk. Undersøkelsen gikk både smertefritt og angstfritt. Jeg sliter egentlig med denne typen undersøkelser, men hos denne legen var det bare helt fint. Jeg gikk faktisk for første gang fra en gynekologisk undersøkelse med en god følelse, helt uten de vonde "etterfølelsene" som jeg tidligere har opplevd.

Ekstra pluss flotte lokaler.

Empatisk og dyktig

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Støtter alle tidligere vurderinger, dette er den beste gynekologen jeg har vært hos. Hallquist er empatisk og varm, og faglig dyktig. Virket oppdatert på min problematikk og jeg følte meg tatt på alvor. Hun tok seg god tid og forklarte grundig.

Det eneste som jeg synes er litt tungvindt med Smestadgynekologene er at man må ha ny henvisning ved ny problemstilling. Bortsett fra det har jeg ingen ting å utsette på legesenteret.

Veldig fornøyd - anbefales

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Tiltalende og innbydende lokaler. Behagelig legesekretær.

Anbefaler Anne Cecilie sterkt.

Behagelig og rolig væremåte og ikke hardhendt som jeg har opplevd andre har vært. Hun tar virkelig hensyn til pasienten, i en situasjon som for mange er ukomfortabel. Virket kunnskapsrik og interessert i kvinners helse, også vedrørende overgangsalder. Ga betryggende råd og veiledning. Forklarte underveis i undersøkelsesprosessen noe som ga ekstra trygghet og innsikt.

Den beste gynekologen jeg har vært hos

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Jeg følte meg tatt på alvor og hun lyttet til hva jeg hadde å si. Hun er profesjonell og jeg følte at hun tok seg tid til meg. Anbefales!

Anbefales

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Å bli møtt med respekt og tatt på alvor i en vanskelig situasjon er noe man håper på i møte med en gynekolog. Det ble jeg hos Anne Cecilie Hallquist. Rolig og behagelig vesen, lyttende, varsom og ivaretakende. Hennes faglige dyktighet er utvilsom, og hun er rådgivende uten å overkjøre. Mine beste anbefalinger!