Christine Hancke

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2002)

Christine Hancke er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Christine Hancke

God hjelp for barneønske/ufrivillig barnløshet

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Jeg ble henvist etter langtidsprøving på barn nummer 2. Hun er ganske direkte og «kontant», men med humor(jeg liker det godt). Hun er nok ikke den beste match om man trenger veldig mye tid og «omsorg», da hun nå jobber deltid og jeg har inntrykk av ventelister. Men tross fulle dager får jeg alltid time på veldig kort varsel for oppfølging ifbm stimulerende tiltak, og hun gir tydelige råd om prosessen. På sykehus osv så gjenkjenner alle hennes navn, og kommenterer at hun er kjent for å være veldig dyktig. Anbefaler henne varmt for oppfølging av ufrivillig barnløshet, men man må være klar over at hun ikke jobber fullt på klinikken(= behov for fleksibel jobb mtp mindre utvalg av timer - men hun prioriterer iallefall meg innimellom andre på kort varsel). Utrolig hyggelige ansatte ellers på klinikken, er veldig fornøyd med servicen.

fantastisk

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Behagelig, dyktig og tar seg god tid. Spør også om det er noen andre ting man trenger informasjon om eller om man har noen spørsmål. Opptatt av hele pasienten. Anbefales på det varmeste

Min favorit!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Min favoritt gynekolog. Hun er tålmodig, snill, kunnskapsrik og jeg stoler på henne.En venn anbefalte meg å gå til henne og siden da jeg følge Christine når hun endrer klinikker, jeg føler meg alltid i gode hender.

Behagelig!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Christine er den snilleste, roligste og hyggeligste gynekologen jeg har møtt på! Forklarte at jeg hadde hatt mange dårlige opplevelser med andre, hun tok seg god tid til å fortelle og forklare og "forstyrret" meg med å snakke om andre ting under hele undersøkelsen. Anbefales!

Helt ok

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Undersøkelsen var smertefri. Hun var litt stresset og litt "ovenpå". Fikk meg ikke til å føle meg helt avslappet. Helt ok.