Jon Hausken

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1989)

Klinikk Hausken Stavanger Telefonnummer52 70 21 7052 70 21 ...
Eiganesveien 10-12 4008 Stavanger
Klinikk Hausken Oslo - Lysaker
Lysaker Torg 5 1366 Lysaker
Jon Hausken er gynekolog i Haugesund, Bærum og Stavanger

Siste vurderinger av Jon Hausken

Kunnskapsrik, nytenkende og løsningsorientert

Klinikk: Klinikk Hausken Oslo - Lysaker Skrevet

Vi har prøvd å få barn i 9 år og vi har vært gjennom 8 IVF forsøk- hvor alle var negative inntil vi kom til klinikk Hausken.
Dr. Jon Hausken tok veldig god tid for å lytte på vår historie og lagde en plan tilpasset oss. Hvor vi endte i positiv g.test.
Vi ble alltid veldig godt tatt i mot.

Klinikk Hausken kan anbefales på det sterkeste!

Useriøst og ansvarsløs

Klinikk: Klinikk Hausken Oslo - Lysaker Skrevet

Var til IVF forsøk hos han, fikk inntrykk av at han er hyggelig og hjelpsom. Etter mislykket forsøk skulle jeg ha en samtale med han om hva vi skulle gjøre videre. Den samtalen fikk jeg aldri, han kunne ikke nås på telefon. Så jeg sendte han flere epost, heller ikke noe tilbakemelding fra han. Denne legen anbefaler jeg ikke til noen som vurderer IVF behandling, så useriøst legen har jeg aldri vært borti.

Hei, jeg så denne først nå. Er veldig sjelden inne på denne listen. Først vil jeg beklage for den opplevelsen du har hatt med mge og Klinikk Hausken. Det var veldig spesielt at vi ikke fikk snakket sammen påny. Jeg har slike samtaler hver eneste dag. Pasienter ringer meg privat om kveldene og eller helger. jeg er alltid tilgjengelig. Her må det ha skjedd en glipp. Beklager så mye. Mvh Jon Hausken

Besvart av Jon Hausken

Uforsiktig og lite forståelsesfull

Klinikk: Klinikk Hausken Haugesund Skrevet

Opplevde at han var veldig uforsiktig og lite forståelsesfull under en undersøkelse. Jeg var veldig tørr og sår nedentil og ga beskjed om dette, men følte ikke det var noe han tok hensyn til ettersom han ikke stoppet opp og var mer forsiktig da jeg fikk vondt.
Jeg følte heller ikke at jeg fikk noe informasjon om når eller hva han gjorde underveis i undersøkelsen.

På den gode siden er han en blid og humoristisk mann men syns han kan bli bedre på å lytte til pasientens behov og informere bedre underveis i en undersøkelse slik at en føler seg mer avslappet og tryggere.

Beste legen jeg har hat

Klinikk: Klinikk Hausken Haugesund Skrevet

Kjempe flink, faglig oppdatert, prøver nye ting,stiller opp både i ferier og helger, setter seg inn i historien din, grundig og alt i alt veldig flink!
Bare positivt å si! Aldri blitt gravid uten hans hjelp!

Veldig fornøyd!

Klinikk: Klinikk Hausken Haugesund Skrevet

Veldig kunnskapsrik og godt oppdatert innen fertilitetsspørsmål. Hausken er god til å sette informasjon i sammenheng og gir svar ut fra et helhetlig bilde - noe jeg ikke har fått fra andre leger innen dette feltet. Han er empatisk, lytter og hadde forberedt seg godt til første møte. God til å realitetsorientere på en måte som er lett å ta i mot. Ville brukt ham igjen!