Heidi Høgdahl

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1986)

Heidi Høgdahl er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Heidi Høgdahl

Rask, nedlatende tilnærming , ukomfortabel time

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Anbefaler ikke å gå hit. Ble henvist av fastlege. Måtte først vente 25 min etter oppgitt tidspunkt.
Gynekologen virket meget sur da henvisningen og plagene mine ikke helt stemte overens per i dag, så irritert at jeg spurte om hun ønsket jeg skulle gå et annet sted.
Opplevde at hun snakket nedlatende gjennom hele konsultasjonen, og jeg ville bare dra derfra. Turte ikke spørre om det jeg kom for, og hun sjekket heller ikke det som var i henvisningen. Følte jeg var til bry og veldig lite ivaretatt i en sårbar situasjon.

Følte meg ikke ivaretatt

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Jeg var hos Heidi 4 ganger. Jeg fikk et godt førsteinntrykk, men opplevde en arrogant og stresset holdning etter hvert hvor hun påsto ting som ikke var blitt sagt og hun fulgte meg ikke opp etter besvimelse under undersøkelse, da jeg følte meg utrygg. Jeg byttet gynekolog.

Hyggelig og informativ

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Har gått til Høgdahl i 4-5 år nå ifb celleprøver. Blir alltid møtt på en hyggelig måte, legen er interessert og informativ. Undersøkelsen blir skånsomt utført.
Jeg ser her inne at folk har svært ulike erfaringer med Heidi Høgdahl, og det er overraskende. Kanskje jeg har vært heldig, men det er altså ingen tvil om at jeg har følt meg godt ivaretatt av en profesjonell gynekolog.

Veldig lite fornøyd

Har vært hos henne 2 ganger hun var forsinket over 40 min begge gangene

Jeg var hos henne for gynekologisk undersøkelse, så ringte mobilen hennes midt i undersøkelsen og hun gikk å tok den. Snakket 15 min i tlf mens jeg satt og venta på gyn stolen

Jeg anbefaler ikke gynekologene der lite hyggelige, forsinkelser i over 40 min, stressa under undersøkelse. Følte meg veldig utrygg

Gjør ikke jobben sin når det gjelder å få svar på viktige prøver, må ringe mange ganger før jeg får svar. Vanskelig å komme gjennom på tlf

Mistroisk og nedlatende

Klinikk: Gynekologene AS Skrevet

Hun var uforberedt til timen, visste ikke hvilke medisiner jeg brukte, unødvendig smertefull undersøkelse og mistrodde informasjon jeg ga henne fra fastlegen. I det hele tatt en rotete og lite hyggelig konsultasjon. Har skiftet gynekolog!