Profilbilde av gynekolog Aage Huseby

Autorisasjon (1985)

Siste vurderinger av Aage Huseby

Anbefales på det varmeste

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Aage er utrolig trygg og god, og man føler seg ivaretatt og at bekymringer blir tatt på alvor. Ingenting å lure på, book time hos Aage om du trenger time hos gynekolog.

Trygg, omsorgsfull og profesjonell

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Jeg har slitt veldig mye med helseangst, og har alltid gruet meg så fælt til å besøke gynekologen etter flere dårlige erfaringer. Men så fort jeg gikk inn døren til Aage Huseby følte jeg meg så utrolig trygg. Han må nok være den snilleste og mest beroligende legen jeg har vært borti! Han hadde full aksept for at jeg ikke ønsket en full undersøkelse, og gjorde sitt beste for å hjelpe meg og roe meg ned. Han tok meg seriøst og var ekstra varsom, lyttet og tok seg god tid. Bedre hjelp får man ikke! Jeg anbefaler Aage på det sterkeste!!! For en fantastisk lege.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Veldig proff og hyggelig lege! Tok meg godt imot og var veldig faglig trygg og løsningsorientert. Anbefaler han på det sterkeste!

Dyktig og erfaren

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

En erfaren og flink gynekolog. Han er vennlig, imøtekommende og er flink til å lytte. Anbefales på det sterkeste!

Omsorgsfull og beroligende lege

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Ble tatt godt i mot av Aage. Han var forklarende, forsiktig, hensynsfull og dyktig. Helt klart den beste gynekologen jeg har vært hos. Fikk time raskt og ble hentet inn til timen umiddelbart etter ankomst (tross at jeg var tidlig ute). Anbefales!