Profilbilde

Autorisasjon (1985)

Siste vurderinger av Aage Huseby

Lyttende og interessert

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Et meget hyggelig besøk hvor jeg følte meg godt ivaretatt. Fikk hele tiden forklaring på hva som skulle gjøres og hva resultatene viste. Viste stor omsorg ved å regelmessig spørre om det gikk bra med meg. Viste stor kompetanse og erfaring. Anbefaler Dr. Huseby på det sterkeste.

Empatisk og dyktig

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Aage Huseby ga et veldig godt inntrykk. Trygg og hyggelig, kunnskapsrik og dyktig. Kan virkelig anbefales!

Hyggelig og proff lege

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Jeg har alltid opplevd gynekologisk undersøkelse som ubehagelig og fælt, men denne gangen hos Aage gikk det faktisk helt fint. Jeg var bekymret og hadde mange spørsmål, men han tok seg god tid til å lytte interessert. Undersøkelsen var profesjonell og han pratet hele tiden rolig og fortalte hva han fant. Utrolig fornøyd og kommer definitivt tilbake om det trengs! Absolutt verdt pengene.

Imøtekommende, varm, oppriktig

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Bare verdens flotteste gynekolog. Bruker navnet ditt når han snakker til deg, ekte menneskelig behandling, lytter, snakker med ro i stemmen. Har bare lovord å komme med

Flott lege som alltid møter meg på en god måte!

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Trygg, lyttende og alltid fint å være hos! Han er lett å prate med og forståelsesfull. Forklarer ting på en enkel måte og ser deg. Aage Huseby anbefales på det sterkeste.