Profilbilde av gynekolog Aage Huseby

Autorisasjon (1985)

Siste vurderinger av Aage Huseby

Omsorgsfull og beroligende lege

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Ble tatt godt i mot av Aage. Han var forklarende, forsiktig, hensynsfull og dyktig. Helt klart den beste gynekologen jeg har vært hos. Fikk time raskt og ble hentet inn til timen umiddelbart etter ankomst (tross at jeg var tidlig ute). Anbefales!

Empatisk og dyktig

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Har bare godt å si om Aage Huseby. Omsorgsfull, lyttende, trygg og faglig svært dyktig. Tilgjengelig.

Meget dyktig og hyggelig

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Meget dyktig, hyggelig og lyttende lege. Fantastisk lege! Jeg er veldig takknemlig for god hjelp, gode svar på mine alle spørsmål og hyggelig stemning under konsultasjonen.

Meget trygg og kunnskapsrik lege.

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Møtte en lege som så meg som et menneske. Problemstillingen min måtte han på en kunnskapsrik og meget trygg måte. Jeg kunne merke at dette er en lege som har mye erfaring fra sitt fagfelt. Jeg opplevde at han virkelig respekterer pasienter, og han utstrålte varme og omsorg i sin kommunikasjon. Jeg har møtt flere gynekologer opp igjennom, og Aage er en av de to som jeg vil si virkelig lytter og respekterer pasienten, samtidig som de bevarer sin profesjonalitet og gir behandling og råd basert på faget sitt. Anbefales spesielt for de kvinner som har utfordringer knyttet til det å være hos gynekolog. Han utførte undersøkelsen på en skånsom måte. Og jeg følte meg 100% trygg

Ekstremt kunnskapsrik.

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Han er dyktig og kunnskapsrik. Han har gode forståelser knyttet til faget sitt og pasientens behandlingsbehov. Han veilede veldig bra og har oversikt over nye behandlingsmetoder og alternativ. Hans oppfølging av pasienter er en av de positive egenskaper som ikke alle leger har. Veldig fornøyd med han.