Møyfrid Kjøllesdal

Møyfrid Kjøllesdal er gynekolog i Drammen

Siste vurderinger av Møyfrid Kjøllesdal

Imøtekommende, dyktig og kunnskapsrik

Klinikk: Drammens Gynekologen AS Skrevet

Svært dyktig, kunnskapsrik og imøtekommende gynekolog. Følte meg veldig trygg og ivaretatt. Anbefales på det sterkeste!

Rask og imøtekommende

Klinikk: Drammens Gynekologen AS Skrevet

Ikke ubehagelig i det hele tatt. Veldig rask og flink. Fikk god informasjon og hun var veldig hyggelig. Anbefales.

voldsom og uforsiktig

Klinikk: Drammens Gynekologen AS Skrevet

Satt inn spiral for første gang, henne var uforsiktig og da henne skulle "måle" lenden skøyt henne omtrent fart og det er det vondeste jeg har opplevd. Henne var null forståelsesfull og sa også "fjern telefonen din fra bordet mitt", så jeg måtte legge telefon og lommebok på gulvet! Jeg ba henne om å si ifra før henne utførte hver ting så jeg kunne gjøre meg mentalt klar, det godkjente henne, men sa ikke ifra om noen ting - men valgte heller å utføre hver ting hardhendt og uten forvarsel.
Virkelig en time der man blir behandlet som arbeid, og ikke et menneske. Hun hadde også veldig dårlig tid og ville bli ferdig fort.
Anbefaler ikke til yngre jenter, eller førstegangsgående.

Veldig dyktig gynekolog

Klinikk: Drammens Gynekologen AS Skrevet

Jeg har vært hos annen gyn. i Dramme og tatt celleprøve mange ganger. Gruet meg veldig hver gang da det har vært smertefullt og holdt på å svime av. Begynnte hos Kjøllesdal og så skulle hun ta celleprøve på meg. Gruet meg fælt pga. tidligere erfaringer. Men hun var så rolig og flink, og merket nesten ikke noe av prøve. Kan virkelig anbefale Kjøllesdal på det varmeste. Hun er ikke bare flink, men også en utrolig behagelig og fin person.

Dårlig kundeservice

Klinikk: Drammens Gynekologen AS Skrevet

Har vært mange ganger. Hver gang man må ringe og klage mange ganger till å få resepten hva hun skulle gi meg. Hun er bare etter penger og etter halvtime kunden er ute og får ingen hjelp etter det. Kan ikke anbefale till noen. Søk en annen og du vil bli mer fornøyd.