Møyfrid Kjøllesdal

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1989)

Møyfrid Kjøllesdal er gynekolog i Drammen

Siste vurderinger av Møyfrid Kjøllesdal

Fikk god hjelp og veiledning!

Klinikk: Drammens Gynekologen AS Skrevet

Gynekologen stilte spørsmål, viste interesse og forståelse, og ga god veiledning.
Gruet meg litt i forkant av timen, men det gikk veldig fint, var ikke noe å grue seg for.

Utrolig uhøflig og frekk

Klinikk: Drammens Gynekologen AS Skrevet

Legen glemmer å sende resepter til apoteket flere ganger selv om man gir beskjed. Hun er veldig overfladisk, og tar deg ikke godt imot og blir enda verre mot slutten av timen.

Fantastisk, men

Klinikk: Drammens Gynekologen AS Skrevet

Møyfrid er en fantastisk lege, som får meg til å føle meg trygg og ivaretatt. Den administrative seksjonen (resepsjon, sentralbordet, korrespondanse) derimot er meget dårlig. Ser at jeg har et tapt anrop fra Drammens Gynekologene AS. Ringer tilbake, men kontoret er visst stengt. Ringer tilbake dagen etterpå. Står én (1)time i telefonkø "du står fortsatt i kø, vennligst vent". Er nødt til å legge på. Ringer tilbake like etterpå, men står igjen i kø, nå som #3. Snart er telefontiden over, noe som betyr at jeg må ringe på nytt i morgen. Dette er dårlig kundebehandling. Hvor mange dager og timer må jeg ringe før jeg får svar? Sender gjerne mail, men finner ingen mailadresse?

Fantastisk

Klinikk: Drammens Gynekologen AS Skrevet

Trygg, forståelsesfull og flink. Ble møtt, sett og undersøkt på en behagelig måte. Kun positive ord om denne dama.

Uprofesjonell, spydig, frekk.

Klinikk: Drammens Gynekologen AS Skrevet

Vært her tidligere og hadde ingenting å klage på første gangen. Denne gangen ønsket hun ikke svare på mine konkrete spørsmål og var spydig. Snakket «ned» på meg på en måte som gjorde at jeg følte meg dum fordi jeg stilte spørsmålene jeg hadde. Hun ble direkte uhøflig og frekk på et tidspunkt - på et nivå hvor jeg ble sjokkert. Aldri opplevd lignende.

Dette er definitivt den værste legeopplevelsen hittil. Kommer aldri tilbake.