Kristine Kleivdal

Aleris medisinske senter - Strømmen
Støperiveien 5 2010 Strømmen
Kristine Kleivdal er gynekolog i Skedsmo

Siste vurderinger av Kristine Kleivdal

Uten tvil den beste legen jeg har vært hos!

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Jeg har aldri før møtt en mer forståelsesfull og empatisk lege. Hun tok seg utrolig god tid, tok hensyn til og forstod min situasjon og ingen spørsmål var dumme eller teite. Hun var rolig og stresset ikke, forklarte ting på en måte som mannen i gata forstår og forklarte hele tiden hva ting var og hva hun gjorde under undersøkelsen. Hit skal jeg igjen!

Trygg og forståelsesfull

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Nå har jeg vært pasient hos Kristine Kleivdal i flere år og er veldig fornøyd. Jeg bor i Oslo, men kjører mer enn gjerne til Strømmen for å få gjort de nødvendige undersøkelsene hos henne. Jeg er veldig ukomfortabel med å gå til gynekolog, men har måttet gå til undersøkelse flere ganger i året pga. celleforandringer. Hun er utrolig forståelsesfull og får meg til å føle meg veldig trygg. Kan anbefales på det sterkeste!!!

Håpløs

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Tok seg ikke tid, lite empatisk og gjorde meg mer usikker enn jeg var før jeg kom dit. Anbefales ikke...

Veldig dyktig

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Alltid imøtekommende og forståelsesfull. Tar seg tid til å prate og lytte til det man har å si. Anbefales!

Her er jeg i trygge hender!

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Er så glad i gynekologen min :-) Lytter og tar seg god tid til meg og ikke minst ser/hører mer på meg enn på skjermen foran seg. Føler at alle små og store situasjoner blir behandlet med den største respekt og profesjonalitet. Alltid blid, hyggelig og en herlig dame med masse humor! Er så glad jeg har funnet en som henne - endelig!