Kristine Kleivdal

Kristine Kleivdal er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Kristine Kleivdal

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Ble tatt godt vare på her
Meget dyktig lege
Forklarer veldig bra underveis
God humor
Er en av de beste gynekologer
Anbefales på det sterkeste

Trygg, følger opp, sympatisk og kunnskapsrik

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Har vært hos Kristine to ganger etter henvisning fra fastlege. Jeg opplever å bli tatt på alvor, å bli lyttet til, og å bli fulgt opp av en lege som tar seg tid til pasienten. Kristine tar de ekstra prøvene for å være på den sikre siden for pasienten, selv om det kanskje ikke er påkrevd nødvendig. Videre tar hun seg tid til å forklare og å finne løsninger som er individuelt tilpasset pasienten, uansett hvilke plager det er snakk om. Jeg måtte dessverre bytte gynekolog grunnet flytting, og hun tok seg også bryet med å sørge for at jeg fikk en god overgang mellom gynekologer.

Jeg vil gi denne legen mine varmeste anbefalinger.

Trygg og ekstremt dyktig

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg gikk til Kristine i etterkant av en dårlig opplevelse hos tidligere fastlege og ble møtt av en trygg og ekstremt dyktig dame som utførte begge inngrepene raskt og uten noen komplikasjoner. Eneste jeg ønsker å bruke fremover!

Anbefaler på det sterkeste

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg var veldig overrasket at det var første lege som viste meg at hun virkelig ville hjelpe meg. Hun intervjuet meg veldig godt for å forstå mitt problem som jeg har slitt med i mange år. Hun tok ulike prøver, sjekket meg godt og brukte mye tid for å hjelpe meg. Hun var delikat og hadde forståelse for meg. Veldig dyktig og lyttende legen. Jeg anbefaler på det sterkeste!

Uinteressert og uprofesjonell

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Til å begynne med forklarte jeg Kristine Kleivdal at jeg ønsket å snakke om prevensjon, spesielt p-piller. Jeg ønsket å finne prevensjonen som ville passe min livsstil best. Istedenfor å ha en åpen samtale med meg og lytte til mine innspill og behov, ga legen meg kun en resept på p-piller. Jeg sa ifra at det ikke var dette jeg ønsket, og prøvde å starte en samtale om alternativ prevensjon. Dette var hun absolutt ikke mottagelig for. I respons til min nøling sa hun «du har jo kjæreste», som om man som kvinne må bruke p-piller når man har kjæreste... Jeg fortsatte å stille spørsmål men hun virket helt uinteressert, ga meg korte og dårlige svar. Til slutt ble jeg så oppgitt og ukomfortabel at jeg kastet inn håndkleet og dro. Det virket som legen ikke var dyktig nok i jobben sin og dyttet på p-pillene for letteste utvei. Veldig uprofesjonell gynekolog med gammeldagse verdier. Definitivt ikke verdt pengene, ville ikke anbefalt til noen som har respekt for seg selv.