Kristine Kleivdal

Aleris medisinske senter - Strømmen

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

2000

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Kristine Kleivdal er gynekolog i Skedsmo

Siste vurderinger av Kristine Kleivdal

Dårlig opplevelse

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Ikke å anbefale! Istedenfor en samtale, føltes det mer som et avhør, men uten at hun stilte nok spørsmål og mange av dem var ledende. Jeg opplevde henne som kald, uinteressert, lite informativ og litt dømmende. Jeg syntes at den fysiske undersøkelsen gikk altfor fort, og på grunn av at hun var uforsiktig, utålmodig og lite forståelsesfull, så gjorde hun meg mer anspent, og dermed ble undersøkelsen en veldig vond opplevelse for meg. Hun tok ikke mine plager og bekymringer på alvor, og diskuterte ikke mulige behandlingsalternativer. Jeg fikk ikke tillit til at hun har gjort jobben sin på en god måte på tiden hun brukte på meg. Jeg kommer ikke til å bestille time hos henne igjen.

Kunnskapsrik og varm i hjertet

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Veldig dyktig i faget og gjør ting naturlig. Har du gynekologskrekk? Jeg har ikke det lenger etter å ha vært hos Kristine Kleivdal.

Rolig,behagelig og lyttende !

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Den beste legen jeg har vært hos
Har alltid hatt en "skrekk" for gynekologer,men
den er borte nå.
Kan anbefales på det varmeste !

Dyktig lege.

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Er ikke så glad i gynekologer. Men det må til, spesielt når man sliter med blødningsforstyrrelser. Da er det ikke så gøy å gå til gynekolog heller. Første besøk hos Kristine var en utrolig behagelig opplevelse. Jeg følte jeg ble hørt, og at hun var oppriktig opptatt av å hjelpe meg. Først en samtale om hvordan problem jeg hadde, og så undersøkelse som gikk så greit. Mine bekymringer ble tatt på alvor og hun sjekket alt jeg lurte på. Oppfølgingen var super, og jeg føler at jeg har fått veldig god hjelp. Det er riktignok dyrt å gå der, men absolutt verdt pengene. I tillegg får du time omtrent på dagen, og trenger ikke henvisning. Hun anbefales på det varmeste.

Behagelig lege!

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Det å gå til gynekologen er aldri hyggelig,men Kristine gjør ihvertfall opplevelsen så god som den kan bli. Virker veldig trygg og kunnskapsrik. Har et behagelig vesen. Stiv pris,men slik er det når man velger privat😊