Kristine Kleivdal

Kristine Kleivdal er gynekolog i Skedsmo

Siste vurderinger av Kristine Kleivdal

Dyktig lege.

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Er ikke så glad i gynekologer. Men det må til, spesielt når man sliter med blødningsforstyrrelser. Da er det ikke så gøy å gå til gynekolog heller. Første besøk hos Kristine var en utrolig behagelig opplevelse. Jeg følte jeg ble hørt, og at hun var oppriktig opptatt av å hjelpe meg. Først en samtale om hvordan problem jeg hadde, og så undersøkelse som gikk så greit. Mine bekymringer ble tatt på alvor og hun sjekket alt jeg lurte på. Oppfølgingen var super, og jeg føler at jeg har fått veldig god hjelp. Det er riktignok dyrt å gå der, men absolutt verdt pengene. I tillegg får du time omtrent på dagen, og trenger ikke henvisning. Hun anbefales på det varmeste.

Behagelig lege!

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Det å gå til gynekologen er aldri hyggelig,men Kristine gjør ihvertfall opplevelsen så god som den kan bli. Virker veldig trygg og kunnskapsrik. Har et behagelig vesen. Stiv pris,men slik er det når man velger privat😊

Uten tvil den beste legen jeg har vært hos!

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Jeg har aldri før møtt en mer forståelsesfull og empatisk lege. Hun tok seg utrolig god tid, tok hensyn til og forstod min situasjon og ingen spørsmål var dumme eller teite. Hun var rolig og stresset ikke, forklarte ting på en måte som mannen i gata forstår og forklarte hele tiden hva ting var og hva hun gjorde under undersøkelsen. Hit skal jeg igjen!

Trygg og forståelsesfull

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Nå har jeg vært pasient hos Kristine Kleivdal i flere år og er veldig fornøyd. Jeg bor i Oslo, men kjører mer enn gjerne til Strømmen for å få gjort de nødvendige undersøkelsene hos henne. Jeg er veldig ukomfortabel med å gå til gynekolog, men har måttet gå til undersøkelse flere ganger i året pga. celleforandringer. Hun er utrolig forståelsesfull og får meg til å føle meg veldig trygg. Kan anbefales på det sterkeste!!!

Håpløs

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Tok seg ikke tid, lite empatisk og gjorde meg mer usikker enn jeg var før jeg kom dit. Anbefales ikke...

Veldig dyktig

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Alltid imøtekommende og forståelsesfull. Tar seg tid til å prate og lytte til det man har å si. Anbefales!

Her er jeg i trygge hender!

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Er så glad i gynekologen min :-) Lytter og tar seg god tid til meg og ikke minst ser/hører mer på meg enn på skjermen foran seg. Føler at alle små og store situasjoner blir behandlet med den største respekt og profesjonalitet. Alltid blid, hyggelig og en herlig dame med masse humor! Er så glad jeg har funnet en som henne - endelig!

Hun er en fantastisk lege

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Hun er blid imøtekommede, man blir rolig av henne. Kan ikke få sakt hvor dyktig hun er. Har alltid god tid med pasienten. Hun vil jeg anbefale på det sterkeste til kjente og kollegaer.

Uinteressert, uengasjert, lite imøtekommende, samt lite empatisk

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Min opplevelse med denne legen var at hun var svært lite interessert i min problemstilling. Kommunikasjonen var ekstremt dårlig da hun knapt snakket til meg. Hun mumlet lavt til seg selv, leste i felleskatalogen og skrev på pc, og jeg selv måtte avslutte konsultasjonen uten å bli noe klokere eller føle meg betrygget. Kommer ikke til å benytte henne igjen, og vil ikke anbefale henne til noen andre heller.

Veldig fornøyd!

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Kristine Kleivdal møter deg alltid med et smil om munnen og er alltid hyggelig, hun virker faktisk beroligende på meg og da blir det aldri noe problem for meg å sette meg opp i stolen.

Hyggelig og bestemt dame

Klinikk: Aleris medisinske senter - Strømmen Skrevet

Hun er hyggelig, men jeg følte at hun hadde litt dårlig innsikt i min situasjon.