Kristine Kleivdal

Kristine Kleivdal er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Kristine Kleivdal

Tar meg på alvor

Klinikk: Aleris Strømmen Skrevet

Veldig dyktig lege, lytter til det jeg sier, tar grundige prøver av meg og gir meg veiledning til prevensjonsmiddel. Blid og i møtekommende :) kommer tilbake vis det trengs!

Dårlig opplevelse

Klinikk: Aleris Strømmen Skrevet

Ikke å anbefale! Istedenfor en samtale, føltes det mer som et avhør, men uten at hun stilte nok spørsmål og mange av dem var ledende. Jeg opplevde henne som kald, uinteressert, lite informativ og litt dømmende. Jeg syntes at den fysiske undersøkelsen gikk altfor fort, og på grunn av at hun var uforsiktig, utålmodig og lite forståelsesfull, så gjorde hun meg mer anspent, og dermed ble undersøkelsen en veldig vond opplevelse for meg. Hun tok ikke mine plager og bekymringer på alvor, og diskuterte ikke mulige behandlingsalternativer. Jeg fikk ikke tillit til at hun har gjort jobben sin på en god måte på tiden hun brukte på meg. Jeg kommer ikke til å bestille time hos henne igjen.

Kunnskapsrik og varm i hjertet

Klinikk: Aleris Strømmen Skrevet

Veldig dyktig i faget og gjør ting naturlig. Har du gynekologskrekk? Jeg har ikke det lenger etter å ha vært hos Kristine Kleivdal.

Rolig,behagelig og lyttende !

Klinikk: Aleris Strømmen Skrevet

Den beste legen jeg har vært hos
Har alltid hatt en "skrekk" for gynekologer,men
den er borte nå.
Kan anbefales på det varmeste !

Dyktig lege.

Klinikk: Aleris Strømmen Skrevet

Er ikke så glad i gynekologer. Men det må til, spesielt når man sliter med blødningsforstyrrelser. Da er det ikke så gøy å gå til gynekolog heller. Første besøk hos Kristine var en utrolig behagelig opplevelse. Jeg følte jeg ble hørt, og at hun var oppriktig opptatt av å hjelpe meg. Først en samtale om hvordan problem jeg hadde, og så undersøkelse som gikk så greit. Mine bekymringer ble tatt på alvor og hun sjekket alt jeg lurte på. Oppfølgingen var super, og jeg føler at jeg har fått veldig god hjelp. Det er riktignok dyrt å gå der, men absolutt verdt pengene. I tillegg får du time omtrent på dagen, og trenger ikke henvisning. Hun anbefales på det varmeste.