Kristine Kleivdal

Kristine Kleivdal er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Kristine Kleivdal

Behagelig lege!

Klinikk: Aleris Strømmen Skrevet

Det å gå til gynekologen er aldri hyggelig,men Kristine gjør ihvertfall opplevelsen så god som den kan bli. Virker veldig trygg og kunnskapsrik. Har et behagelig vesen. Stiv pris,men slik er det når man velger privat😊

Uten tvil den beste legen jeg har vært hos!

Klinikk: Aleris Strømmen Skrevet

Jeg har aldri før møtt en mer forståelsesfull og empatisk lege. Hun tok seg utrolig god tid, tok hensyn til og forstod min situasjon og ingen spørsmål var dumme eller teite. Hun var rolig og stresset ikke, forklarte ting på en måte som mannen i gata forstår og forklarte hele tiden hva ting var og hva hun gjorde under undersøkelsen. Hit skal jeg igjen!

Trygg og forståelsesfull

Klinikk: Aleris Strømmen Skrevet

Nå har jeg vært pasient hos Kristine Kleivdal i flere år og er veldig fornøyd. Jeg bor i Oslo, men kjører mer enn gjerne til Strømmen for å få gjort de nødvendige undersøkelsene hos henne. Jeg er veldig ukomfortabel med å gå til gynekolog, men har måttet gå til undersøkelse flere ganger i året pga. celleforandringer. Hun er utrolig forståelsesfull og får meg til å føle meg veldig trygg. Kan anbefales på det sterkeste!!!

Håpløs

Klinikk: Aleris Strømmen Skrevet

Tok seg ikke tid, lite empatisk og gjorde meg mer usikker enn jeg var før jeg kom dit. Anbefales ikke...

Veldig dyktig

Klinikk: Aleris Strømmen Skrevet

Alltid imøtekommende og forståelsesfull. Tar seg tid til å prate og lytte til det man har å si. Anbefales!