Kristine Kleivdal

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2000)

Kristine Kleivdal er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Kristine Kleivdal

Her er jeg i trygge hender!

Klinikk: Aleris Strømmen Skrevet

Er så glad i gynekologen min :-) Lytter og tar seg god tid til meg og ikke minst ser/hører mer på meg enn på skjermen foran seg. Føler at alle små og store situasjoner blir behandlet med den største respekt og profesjonalitet. Alltid blid, hyggelig og en herlig dame med masse humor! Er så glad jeg har funnet en som henne - endelig!

Hun er en fantastisk lege

Klinikk: Aleris Strømmen Skrevet

Hun er blid imøtekommede, man blir rolig av henne. Kan ikke få sakt hvor dyktig hun er. Har alltid god tid med pasienten. Hun vil jeg anbefale på det sterkeste til kjente og kollegaer.

Uinteressert, uengasjert, lite imøtekommende, samt lite empatisk

Klinikk: Aleris Strømmen Skrevet

Min opplevelse med denne legen var at hun var svært lite interessert i min problemstilling. Kommunikasjonen var ekstremt dårlig da hun knapt snakket til meg. Hun mumlet lavt til seg selv, leste i felleskatalogen og skrev på pc, og jeg selv måtte avslutte konsultasjonen uten å bli noe klokere eller føle meg betrygget. Kommer ikke til å benytte henne igjen, og vil ikke anbefale henne til noen andre heller.

Veldig fornøyd!

Klinikk: Aleris Strømmen Skrevet

Kristine Kleivdal møter deg alltid med et smil om munnen og er alltid hyggelig, hun virker faktisk beroligende på meg og da blir det aldri noe problem for meg å sette meg opp i stolen.

Hyggelig og bestemt dame

Klinikk: Aleris Strømmen Skrevet

Hun er hyggelig, men jeg følte at hun hadde litt dårlig innsikt i min situasjon.