Kristine Meidell

Kristine Meidell er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Kristine Meidell

Dyktig og empatisk

Klinikk: Meidell-Vikanes Gynklinikk AS Skrevet

Jeg har gått hos Kristine Meidell siden 2008. Byttet til henne etter en litt uheldig innsetting av spiral hos annen lege. Det har ikke angret på. Makan til fint menneske. Hun forklarer alltid hva hun skal gjøre på forhånd, innsetting av spiral og celleprøve var over før jeg visste ordet av det. I tillegg har hun hjulpet meg med andre ting som min fastlege ikke har klart.
Litt lang ventetid og litt lenger reisevei etter at de flyttet til Nydalen, men vil aldri bytte bort henne.
Anbefales på det varmeste!

En svært kompetent og behagelig lege

Klinikk: Meidell-Vikanes Gynklinikk AS Skrevet

Jeg var hos Kristine Meidell for første gang, og gruet meg til både undersøkelse og samtale. Men det gikk smertefritt - og var faktisk den mest behagelige legetimen jeg har hatt. Flott lege!

Aldri opplevd lengre telefonkø...

Klinikk: Meidell-Vikanes Gynklinikk AS Skrevet

Har nå sittet 1 time og 26 minutter i kø på telefonen. Var nummer 6 i køen da jeg først ringte, og er nå nummer 2. Det går faktisk ikke an. Spesielt ikke når det ikke finnes andre muligheter å nå de på. Ikke er de spesielt hyggelig de som svarer telefonen heller.

Kristine er dog veldig hyggelig og flink.

Meidell er dyktig

Klinikk: Meidell-Vikanes Gynklinikk AS Skrevet

Jeg har gått hos kristine siden 2008. hun er helt fantastisk.

Damene bak disken føler jeg bestandig er småfrekk, sur og mindre hyggelig til tider. Virker som de alltid har en dårlig dag.

Meidell er flink

Klinikk: Gynekologisk klinikk Linderud Skrevet

Fikk satt inn spiral hos Kristine, opplever henne som flink og imøtekommende. Dessverre svært lange ventetider, her snakker vi om flere måneder. Hun har det ganske travelt og det merkes når man er inne hos henne, hyggelig er hun for det. Man blir til syvende og sist godt ivaretatt!

Den ene damen bak disken føler jeg bestandig er småfrekk, sur og mindre hyggelig til tider. Lange telefonkøer! Virker som hun alltid har en dårlig dag.
Skal veldig mye til for at du skal bli tatt inn til haste time.

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Gynekologisk klinikk Linderud Skrevet

Det er så verdt det å vente 10mmd på time hos Kristine Meidell. Hun er rolig, forklarer nøye, men ikke for mye. Hun viser forståelse og er akkurat passe effektiv/rask. Bytte spiral er ganske vondt, men man holder ut fordi man føler seg i trygge hender!

Sympatisk men utilgjengelig

Klinikk: Gynekologisk klinikk Linderud Skrevet

Meidell er hensynsfull og støttende under konsultasjon, og forklarer på en god måte forløpet. Men hun har det veldig travelt og har overfylte pasientlister. Opplever sekretær som nedlatende, og de har ikke gode rutiner ved henvedelser. Det er ikke mulig å snakke med eller sende e-post til Meidell, men spørsmål noteres av sekretær. Svar kan det ta flere dager å få, og de er ikke alltid oppklarende. Tungvint system som oppleves stressende i akutte tilfeller. Korte, akutte timer i f.eks. en IVF-behandling kan du bare glemme. Å komme gjennom på telefon tar som regel en halv time. Noen ganger mer!

Beste gynekologen jeg har hatt

Klinikk: Gynekologisk klinikk Linderud Skrevet

Har fått satt inn spiral to ganger. Første gangen var så smertefull at jeg nærmest krabbet opp i stolen (byttet derfor gynekolog). Byttet til Kristine Meidell og det var en helt ny verden - merket nesten ikke at hun satt inn spiralen.. Hun gir god informasjon om hva hun skal gjøre og hvorfor. Veldig sympatisk og imøtekommende.

Lite hjelpsom lege

Klinikk: Gynekologisk klinikk Linderud Skrevet

Meidell fremstår som en svært hyggelig lege, og hun er meget hensynsfull i undersøkelses-situasjonen.

Likevel syns jeg hun gir korte og overfladiske forklaringer. Dersom man stiller oppfølgende spørsmål henviser hun til nhi.no og svaret finnes selvfølgelig ikke der heller. Hun er også den eneste legen jeg vet om som overhodet ikke er tilgjengelig på telefon. Dersom man ringer om et problem noterer sekretæren et spørsmål, og så kan man ringe tilbake når sekretæren har snakket med Meidell. Dessverre er det ikke sikkert det har kommet et klart og relevant svar, og i så fall må prosedyren gjentas. Dessverre opplevde jeg å ikke få hjelp da spørsmål ble levert andre gangen heller.

Det kan være lang ventetid og sekretæren kan være spydig.

Fantastisk

Klinikk: Gynekologisk klinikk Linderud Skrevet

Tar deg på alvor, forklarer allt så man forstår, empatisk og faglig dyktig. Er pg hennes hjelp vi nå har ei flott jente på snart 5 år, er henne evig takknemlig. Lang ventetid men absolutt verdt det!!!!

Fantastisk gynekolog

Klinikk: Gynekologisk klinikk Linderud Skrevet

Har vært pasient hos Meidell i mange år, hun er rett og slett best når det gjelder. God hjelp og støtte ved ønske om hjelp til å få barn, og god støtte ved undersøkelser knyttet til kreft. Selve undersøkelsen er god, hun forklarer hva som skal skje og hvorfor/hvordan. Meidell henviser videre ved behov, gir god informasjon (ved bruk av brosjyrer og tegninger), gir gode forklaringer på eventuelle behandlinger osv.
Hun viser en profesjonell holdning ovenfor meg som pasient, hun viser omsorg, men forsøker ikke å bli bestevennen din (noe som jo er kjekt for nestemann som sitter og venter på timen). Jeg opplever at jeg har blitt fulgt opp i ulike situasjoner gjennom årene, og ønsker å beholde henne så lenge som mulig. Det er lang ventetid, men så verdt å vente på om det er mulig.

Den beste gynekologen

Klinikk: Gynekologisk klinikk Linderud Skrevet

Mitt første møte med gynekologen var tilfeldigvis hos Kristine Meidell. Jeg var veldig fornøyd den gangen, men syns dessverre det var altfor lang ventetid for å få time. Derfor gikk jeg til en annen gynekolog med kortere ventetid neste gang. Det skulle jeg ikke gjort, for det var ekstremt stor forskjell. Fra nå av blir det alltid Kristine Meidell. Hennes vennlighet og forsiktige/forklarende måte å gjøre undersøkelser på er verdt mer enn å få en rask time, selv om det skal nevnes at det er en del kø og ventetid.

Hun er bare nydelig😊

Klinikk: Gynekologisk klinikk Linderud Skrevet

Kommer nettopp fra Kristine nå. Hun har en behagelig personlighet, utrolig fintfølende under selve undersøkelsen. Fin å snakke med, tegner og forklarer😊 Ingen tvil om at hun vet hva hun snakker om. Kjenner meg trygg og godt ivaretatt...!!!!! Beste😊

Vennlig og dyktig Lege !

Klinikk: Gynekologisk klinikk Linderud Skrevet

Har vært hos henne tidligere, hun gir god informasjon, svarer på det jeg lurer på.God oversikt over tidl. besøk. Imøtekommende og vennlig! : )
Selv om lang ventetid fra best. av time (jeg som burde best. før)
Bruker ;Legen der, så lenge det er behov og mulighet for det.

Verste legen jeg har vært hos

Klinikk: Gynekologisk klinikk Linderud Skrevet

Jeg gledet meg egentlig til å møte denne legen etter å ha lest her inne. Derfor var skuffelsen stor da jeg gikk til henne for første gang.

Jo, hun er faglig dyktig, det betviler jeg ikke. Derimot vil jeg beskrive damen som svært usympatisk og uempatisk med totalt manglende sosiale antenner.

Det handler ikke om at jeg som pasient ikke tåler å få tilbakemelding, det setter jeg faktisk pris på, men det er måten det gjøres på. Hun lyttet overhodet ikke til det jeg sa, tok mine ord ut av sin sammenheng og det virket som hun regelrett trodd jeg satt og løy for henne. Jeg ble møtt med en ovenpå-og-ned-holdning jeg aldri har opplevd tidligere.

Forøvrig ble min fastlege rimelig sjokkert over hennes oppførsel. Det går an å si ting på en slik måte at pasienten ikke føler seg anklaget og tråkket på.

Hun er den beste gynekologen jeg har hatt.

Klinikk: Gynekologisk klinikk Linderud Skrevet

Hun er en flink og empatisk flott lege som gjør besøket til en fin opplevelse. Grundig og informerer , og det skaper trygghet for meg som pasient. Blir innkalt og er bare KJEMPEFORNØYD. Kan anbefale henne på det varmeste ;)

Beste gynekologen

Klinikk: Gynekologisk klinikk Linderud Skrevet

Har gått hos henne siden 2012. Hun er den beste. Rolig,erfaren,flink og forståelsesfull. Lang ventetid, men klart verdt det. Anbefales virkelig.

den beste gynekologen som fins

Klinikk: Gynekologisk klinikk Linderud Skrevet

jeg har gått hos kristine siden 2008. hun er helt fantastisk.føler seg aldri klein eller noe.hun er superflink til å forklare og alt blir gjort veldig varsomt.helt fantastisk

Beste gynekolog 😊

Klinikk: Gynekologisk klinikk Linderud Skrevet

Blid og hyggelig, imøtekommende og sympatisk lege.
Tar seg god tid, forklarer, og kommer med gode råd om man har ulike problemstillinger i ft underlivet.
Jeg føler meg godt ivaretatt på alle måter. Anbefales på det varmeste.
Blir innkalt hvert tredje år, så ventetid er ingen problem for meg.

Kjempe dyktig lege.

Klinikk: Gynekologisk klinikk Linderud Skrevet

En flink og behagelig lege. Hun gjør en ubehagelig us på en suveren måte. Anbefaler henne på det sterkeste.
Litt lang ventetid.