Kristine Meidell

Gjerdrums vei 10D, Inngang A 0484 Oslo
Tlf: 23 20 70 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kristine Meidell er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Kristine Meidell

En av de beste legetimene jeg har hatt...

Klinikk: Meidell-Vikanes Gynklinikk AS Skrevet

Det var min første gang på denne klinikken, gruet meg litt til timen. Følte jeg var heldig å få Kristine Meidell som lege. Jeg fikk inntrykk av at legen var veldig grundig, brukte ganske lang tid på meg, er veldig god til å lytte. Måtte ta noen blodprøver (noe jeg ikke tåler så godt...) men alt gikk så bra! Flinke folk! Gleder meg til kontrolltimen allerede.

Dyktig og empatisk

Klinikk: Meidell-Vikanes Gynklinikk AS Skrevet

Jeg har gått hos Kristine Meidell siden 2008. Byttet til henne etter en litt uheldig innsetting av spiral hos annen lege. Det har ikke angret på. Makan til fint menneske. Hun forklarer alltid hva hun skal gjøre på forhånd, innsetting av spiral og celleprøve var over før jeg visste ordet av det. I tillegg har hun hjulpet meg med andre ting som min fastlege ikke har klart.
Litt lang ventetid og litt lenger reisevei etter at de flyttet til Nydalen, men vil aldri bytte bort henne.
Anbefales på det varmeste!

En svært kompetent og behagelig lege

Klinikk: Meidell-Vikanes Gynklinikk AS Skrevet

Jeg var hos Kristine Meidell for første gang, og gruet meg til både undersøkelse og samtale. Men det gikk smertefritt - og var faktisk den mest behagelige legetimen jeg har hatt. Flott lege!

Aldri opplevd lengre telefonkø...

Klinikk: Meidell-Vikanes Gynklinikk AS Skrevet

Har nå sittet 1 time og 26 minutter i kø på telefonen. Var nummer 6 i køen da jeg først ringte, og er nå nummer 2. Det går faktisk ikke an. Spesielt ikke når det ikke finnes andre muligheter å nå de på. Ikke er de spesielt hyggelig de som svarer telefonen heller.

Kristine er dog veldig hyggelig og flink.

Meidell er dyktig

Klinikk: Meidell-Vikanes Gynklinikk AS Skrevet

Jeg har gått hos kristine siden 2008. hun er helt fantastisk.

Damene bak disken føler jeg bestandig er småfrekk, sur og mindre hyggelig til tider. Virker som de alltid har en dårlig dag.