Kristine Meidell

Kristine Meidell er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Kristine Meidell

Virkelig anbefaler denne gynekologen

Klinikk: Meidell-Vikanes Gynklinikk AS Skrevet

Kjempe fornøyd med å ha henne som gynekolog.Hatt andre før,men aldri hvert så fornøyd før-Hun kan virkelig jobben sin,og får deg til å slappe av når man er der.Viser at hun ønsker å hjelpe.Ikke noe negativt å si.-

Beste gynekolog jeg noensinne har vært hos

Klinikk: Meidell-Vikanes Gynklinikk AS Skrevet

En veldig behagelig opplevelse. Kristine Meidell er imøtekommende og svært dyktig. Brukte god tid, svarte nøye på mine spørsmål og har en behagelig væremåte.
Kommer helt klart til å fortsette å bruke henne.

Hyggelig og ivaretagende

Klinikk: Meidell-Vikanes Gynklinikk AS Skrevet

Kom inn 20 minutter etter avtalt time. Jeg opplevde å bli svært godt mottatt. Kristine Meidell forklarte alt hva hun gjorde. Kan virkelig anbefales

En av de beste legetimene jeg har hatt...

Klinikk: Meidell-Vikanes Gynklinikk AS Skrevet

Det var min første gang på denne klinikken, gruet meg litt til timen. Følte jeg var heldig å få Kristine Meidell som lege. Jeg fikk inntrykk av at legen var veldig grundig, brukte ganske lang tid på meg, er veldig god til å lytte. Måtte ta noen blodprøver (noe jeg ikke tåler så godt...) men alt gikk så bra! Flinke folk! Gleder meg til kontrolltimen allerede.

Dyktig og empatisk

Klinikk: Meidell-Vikanes Gynklinikk AS Skrevet

Jeg har gått hos Kristine Meidell siden 2008. Byttet til henne etter en litt uheldig innsetting av spiral hos annen lege. Det har ikke angret på. Makan til fint menneske. Hun forklarer alltid hva hun skal gjøre på forhånd, innsetting av spiral og celleprøve var over før jeg visste ordet av det. I tillegg har hun hjulpet meg med andre ting som min fastlege ikke har klart.
Litt lang ventetid og litt lenger reisevei etter at de flyttet til Nydalen, men vil aldri bytte bort henne.
Anbefales på det varmeste!