Kristine Meidell

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1994)

Gynklinikk Nydalen Telefonnummer23 20 70 0023 20 70 ...
Gjerdrums vei 10 D 0484 Oslo
Kristine Meidell er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Kristine Meidell

Beste gynekologen jeg noen gang har hatt!

Klinikk: Gynklinikk Nydalen Skrevet

Har slitt så mye å finne en gynekolog som er åpen til syns, emosjonelt tilgjengelig og omsorgsfull samtidig som effektiv og presis. Kristine Meidell er veldig glad og engasjert i jobben hennes og det synes. Jeg følte meg trygg fra første stund og gjennom undersøkelsen, hun passer på at alt som skal gjøres forklares og informeres, med interesse for samtykket til pasienten og deres trygghet.
Jeg hadde for stor spiral. Hun fant ut av det så fort, mens mange mange andre gynekologer ikke hadde peiling på hvor mine smerter kom i fra og sendte meg hjem gang på gang.

Kristine Meidell vet hva hun gjør og er den tryggeste jeg har vært bort i helsevesen.

Forsinket! Elendige rutiner!

Klinikk: Gynklinikk Nydalen Skrevet

Meidell var 1 time forsinket noe som gjorde at vi måtte forlate kontoret grunnet andre avtaler. De gir ingen beskjed ved forsinkelser. Mangel på respekt for folks tid. Helt elendige rutiner. Parkeringen utenfor koster 100 kr timen. Dette gjør at man ikke drar tilbake hit.

Engasjert og kunnskapsrik

Klinikk: Gynklinikk Nydalen Skrevet

Hadde første besøk hos dr Meidell for litt over ett år siden og opplever henne som meget opptatt av kvinnehelse generelt og som en dyktig gynekolog. Jeg har helt sluttet og grue meg for å bli undersøkt av gynekolog. Anbefaler henne på det sterkeste.

Ubehagelig oppførsel

Klinikk: Meidell-Vikanes Gynklinikk AS Skrevet

Opplevde min time som mindre hyggelig, hennes oppførsel føltes absolutt ikke greit.
Hun virket stresset og veldig angripende.
Jeg kom ikke til ordet, fikk ikke sagt hva jeg hadde på hjerte, før hun avbrøt meg ufint flere ganger. Hun var 45 min forsinket, og brukte også det mot meg. Det skal ikke gå utover meg som pasient at hun er stresset og forsinket. Jeg følte meg krenket og sårbar etter denne timen.

Hyggelig og vennlig, virker kunnskapsrik

Klinikk: Gynklinikk Nydalen Skrevet

Jeg har aldri begynt å le hos en gynekolog før, men det gjorde jeg hos Meidell:-) Hun var morsom, hyggelig og pratet på en lett og vennlig måte, sikkert for å lette stemningen hos pasienten (som ofte kan være litt beklemt når man er til underlivsundersøkelse...) Utførte undersøkelsen forsiktig og nøye, ikke noe å utsette på det. Ga meg gode råd for fremtiden. Alt i alt er jeg kjempefornøyd med denne gynekologen, og kommer gjerne igjen.