Kristine Meidell

Kristine Meidell er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Kristine Meidell

Trygg og forståelsesfull

Klinikk: Gynklinikk Nydalen Skrevet

Jeg har vært hos Meidell med celleforandringer i flere omganger, og føler meg alltid veldig ivaretatt. Hun er trygg og forståelsesfull, og er veldig flink til å forklare alt hun gjør og hvorfor. Hun gikk også igjennom alt hun har skrevet i journalen og forklarte hva alt betyr, som også bidrar til en trygghetsfølelse.

Hun er absolutt å anbefale!

Virkelig anbefaler denne gynekologen

Klinikk: Meidell-Vikanes Gynklinikk AS Skrevet

Kjempe fornøyd med å ha henne som gynekolog.Hatt andre før,men aldri hvert så fornøyd før-Hun kan virkelig jobben sin,og får deg til å slappe av når man er der.Viser at hun ønsker å hjelpe.Ikke noe negativt å si.-

Beste gynekolog jeg noensinne har vært hos

Klinikk: Meidell-Vikanes Gynklinikk AS Skrevet

En veldig behagelig opplevelse. Kristine Meidell er imøtekommende og svært dyktig. Brukte god tid, svarte nøye på mine spørsmål og har en behagelig væremåte.
Kommer helt klart til å fortsette å bruke henne.

Hyggelig og ivaretagende

Klinikk: Meidell-Vikanes Gynklinikk AS Skrevet

Kom inn 20 minutter etter avtalt time. Jeg opplevde å bli svært godt mottatt. Kristine Meidell forklarte alt hva hun gjorde. Kan virkelig anbefales

En av de beste legetimene jeg har hatt...

Klinikk: Meidell-Vikanes Gynklinikk AS Skrevet

Det var min første gang på denne klinikken, gruet meg litt til timen. Følte jeg var heldig å få Kristine Meidell som lege. Jeg fikk inntrykk av at legen var veldig grundig, brukte ganske lang tid på meg, er veldig god til å lytte. Måtte ta noen blodprøver (noe jeg ikke tåler så godt...) men alt gikk så bra! Flinke folk! Gleder meg til kontrolltimen allerede.