Kristine Meidell

Kristine Meidell er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Kristine Meidell

Dyktig og empatisk

Klinikk: Meidell-Vikanes Gynklinikk AS Skrevet

Jeg har gått hos Kristine Meidell siden 2008. Byttet til henne etter en litt uheldig innsetting av spiral hos annen lege. Det har ikke angret på. Makan til fint menneske. Hun forklarer alltid hva hun skal gjøre på forhånd, innsetting av spiral og celleprøve var over før jeg visste ordet av det. I tillegg har hun hjulpet meg med andre ting som min fastlege ikke har klart.
Litt lang ventetid og litt lenger reisevei etter at de flyttet til Nydalen, men vil aldri bytte bort henne.
Anbefales på det varmeste!

En svært kompetent og behagelig lege

Klinikk: Meidell-Vikanes Gynklinikk AS Skrevet

Jeg var hos Kristine Meidell for første gang, og gruet meg til både undersøkelse og samtale. Men det gikk smertefritt - og var faktisk den mest behagelige legetimen jeg har hatt. Flott lege!

Aldri opplevd lengre telefonkø...

Klinikk: Meidell-Vikanes Gynklinikk AS Skrevet

Har nå sittet 1 time og 26 minutter i kø på telefonen. Var nummer 6 i køen da jeg først ringte, og er nå nummer 2. Det går faktisk ikke an. Spesielt ikke når det ikke finnes andre muligheter å nå de på. Ikke er de spesielt hyggelig de som svarer telefonen heller.

Kristine er dog veldig hyggelig og flink.

Meidell er dyktig

Klinikk: Meidell-Vikanes Gynklinikk AS Skrevet

Jeg har gått hos kristine siden 2008. hun er helt fantastisk.

Damene bak disken føler jeg bestandig er småfrekk, sur og mindre hyggelig til tider. Virker som de alltid har en dårlig dag.

Meidell er flink

Klinikk: Gynekologisk klinikk Linderud Skrevet

Fikk satt inn spiral hos Kristine, opplever henne som flink og imøtekommende. Dessverre svært lange ventetider, her snakker vi om flere måneder. Hun har det ganske travelt og det merkes når man er inne hos henne, hyggelig er hun for det. Man blir til syvende og sist godt ivaretatt!

Den ene damen bak disken føler jeg bestandig er småfrekk, sur og mindre hyggelig til tider. Lange telefonkøer! Virker som hun alltid har en dårlig dag.
Skal veldig mye til for at du skal bli tatt inn til haste time.