Kristine Meidell

Kristine Meidell er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Kristine Meidell

Fantastisk

Klinikk: Meidell-Vikanes Gynklinikk AS Skrevet

Helt fantastisk kvinne på alle måter.God til å lytte, god til å forklare. Helt topp.Heldig at jeg har henne som gynekolog.

Trygg og behagelig

Klinikk: Gynklinikk Nydalen Skrevet

Jeg har gått hos Kristine Meidell i en tid nå og er svært fornøyd. Jeg føler meg ivaretatt på alle måter. Hun forklarer alt hun gjør og hvorfor. Hun er også god til å lytte, i tillegg har hun et veldig behagelig vesen. Anbefales på det varmeste.

Trygg og forståelsesfull

Klinikk: Gynklinikk Nydalen Skrevet

Jeg har vært hos Meidell med celleforandringer i flere omganger, og føler meg alltid veldig ivaretatt. Hun er trygg og forståelsesfull, og er veldig flink til å forklare alt hun gjør og hvorfor. Hun gikk også igjennom alt hun har skrevet i journalen og forklarte hva alt betyr, som også bidrar til en trygghetsfølelse.

Hun er absolutt å anbefale!

Virkelig anbefaler denne gynekologen

Klinikk: Meidell-Vikanes Gynklinikk AS Skrevet

Kjempe fornøyd med å ha henne som gynekolog.Hatt andre før,men aldri hvert så fornøyd før-Hun kan virkelig jobben sin,og får deg til å slappe av når man er der.Viser at hun ønsker å hjelpe.Ikke noe negativt å si.-

Hyggelig og ivaretagende

Klinikk: Meidell-Vikanes Gynklinikk AS Skrevet

Kom inn 20 minutter etter avtalt time. Jeg opplevde å bli svært godt mottatt. Kristine Meidell forklarte alt hva hun gjorde. Kan virkelig anbefales