Kristine Meidell

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1994)

Gynklinikk Nydalen Telefonnummer23 20 70 0023 20 70 ...
Gjerdrums vei 10 D 0484 Oslo
Kristine Meidell er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Kristine Meidell

Kunnskapsrik og empatisk

Klinikk: Gynklinikk Nydalen Skrevet

Etter å ha gått til diverse gynekologer på opplæring/utplassering og/eller fastlege var det veldig godt å komme til Meidell som virker å ha en helt annen kunnskap og trygghet i faget enn noen annen jeg har møtt, og jeg er over 50 år. Hun er engasjert i faget sitt, og er involvert i forskning i overgangsalder. Jeg kan bare anbefale henne varmt til alle kvinner. Og sikkert menn og!

Behagelig, profesjonell!

Klinikk: Gynklinikk Nydalen Skrevet

Har gått til dr. Kristine Meidell i 10 år og kan trygt anbefale henne som en dyktig, forståelsesfull, lyttende og empatisk lege!. Hun hjulpet meg på en veldig god måte! Anbefales sterkt!

Dårlig opplevelse

Klinikk: Gynklinikk Nydalen Skrevet

Jeg ble henvist fra min private lege. Regningen var høy, og hun var ikke tilgjengelig til besvarte hvorfor den ble så høy. Hun har heller ikke ringt tilbake etter jeg ringte og etterspurte hva jeg egentlig har betalt for.

Dårlig kundeservice.

Super fornøyd pasient

Klinikk: Gynklinikk Nydalen Skrevet

Anbefales på det sterkeste. Super profesjonell, super hyggelig, og super forsiktig. Beste legen jeg har vært borte i.

Behagelig og profesjonell :)

Klinikk: Gynklinikk Nydalen Skrevet

Har gått til dr. Kristine Meidell i over 10 år og kan trygt anbefale henne som en dyktig, forståelsesfull, lyttende og empatisk lege. Jeg har bare positive erfaringer selv når jeg har hatt veldig mye smerter, så har hun hjulpet meg på en veldig god måte (noe dessverre den gamle fastlegen min ikke klarte) og jeg synes hun er veldig dyktig.