Kristine Meidell

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1994)

Gynklinikk Nydalen Telefonnummer23 20 70 0023 20 70 ...
Gjerdrums vei 10 D 0484 Oslo
Kristine Meidell er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Kristine Meidell

Superflink

Klinikk: Gynklinikk Nydalen Skrevet

Har gått fast med mine problemer i flere år. Syns hun er flink og menneskelig. Ikke noe negativt. Anbefales

Kunnskapsrik, trenger evner til å høre på pasienten

Klinikk: Gynklinikk Nydalen Skrevet

Har gått til Kristin i nesten 10 år, og hun alltid har vært tålmodig og forklarende på ting. Stor skuffelsen etter siste timen. Legen var allerede forsinket og stresset, allikevel var forklarende under undersøkelsen som gikk i rekord fart. Etter undersøkelsen brukte hun tiden på markedsføring av en bok om overgangsalder. Jeg hadde noen spørsmål men fikk ikke komme på ordet. Legen var bestemt på at minne plager skyldes overgangsalder. Til slutt stjal jeg ordet og stilte et spørsmål, men legen snakket igjen om overgangsalder. Jeg gjorde henne oppmerksom på at hun misforstår spørsmålet, men bestemt sa hun at det gjør hun ikke. Jeg fikk med hjem lese lekse (2 sider) om overgangsalder, og fikk beskjed om at på nettet og de arkene får jeg svar på mine spørsmål. Nei, kjære legen. Det fikk jeg ikke.

Leit at slikt skal skje når man har ventet så lenge på å få timen, og tenkte endelig å få svar på mine spørsmål fra en kyndig person.

Fantastisk

Klinikk: Meidell-Vikanes Gynklinikk AS Skrevet

Helt fantastisk kvinne på alle måter.God til å lytte, god til å forklare. Helt topp.Heldig at jeg har henne som gynekolog.

Trygg og behagelig

Klinikk: Gynklinikk Nydalen Skrevet

Jeg har gått hos Kristine Meidell i en tid nå og er svært fornøyd. Jeg føler meg ivaretatt på alle måter. Hun forklarer alt hun gjør og hvorfor. Hun er også god til å lytte, i tillegg har hun et veldig behagelig vesen. Anbefales på det varmeste.

Trygg og forståelsesfull

Klinikk: Gynklinikk Nydalen Skrevet

Jeg har vært hos Meidell med celleforandringer i flere omganger, og føler meg alltid veldig ivaretatt. Hun er trygg og forståelsesfull, og er veldig flink til å forklare alt hun gjør og hvorfor. Hun gikk også igjennom alt hun har skrevet i journalen og forklarte hva alt betyr, som også bidrar til en trygghetsfølelse.

Hun er absolutt å anbefale!