Kristine Meidell

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1994)

Gynklinikk Nydalen Telefonnummer23 20 70 0023 20 70 ...
Gjerdrums vei 10 D 0484 Oslo
Kristine Meidell er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Kristine Meidell

Aldri opplevd lengre telefonkø...

Klinikk: Meidell-Vikanes Gynklinikk AS Skrevet

Har nå sittet 1 time og 26 minutter i kø på telefonen. Var nummer 6 i køen da jeg først ringte, og er nå nummer 2. Det går faktisk ikke an. Spesielt ikke når det ikke finnes andre muligheter å nå de på. Ikke er de spesielt hyggelig de som svarer telefonen heller.

Kristine er dog veldig hyggelig og flink.

Meidell er dyktig

Klinikk: Meidell-Vikanes Gynklinikk AS Skrevet

Jeg har gått hos kristine siden 2008. hun er helt fantastisk.

Damene bak disken føler jeg bestandig er småfrekk, sur og mindre hyggelig til tider. Virker som de alltid har en dårlig dag.

Meidell er flink

Klinikk: Gynekologisk klinikk Linderud Skrevet

Fikk satt inn spiral hos Kristine, opplever henne som flink og imøtekommende. Dessverre svært lange ventetider, her snakker vi om flere måneder. Hun har det ganske travelt og det merkes når man er inne hos henne, hyggelig er hun for det. Man blir til syvende og sist godt ivaretatt!

Den ene damen bak disken føler jeg bestandig er småfrekk, sur og mindre hyggelig til tider. Lange telefonkøer! Virker som hun alltid har en dårlig dag.
Skal veldig mye til for at du skal bli tatt inn til haste time.

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Gynekologisk klinikk Linderud Skrevet

Det er så verdt det å vente 10mmd på time hos Kristine Meidell. Hun er rolig, forklarer nøye, men ikke for mye. Hun viser forståelse og er akkurat passe effektiv/rask. Bytte spiral er ganske vondt, men man holder ut fordi man føler seg i trygge hender!

Sympatisk men utilgjengelig

Klinikk: Gynekologisk klinikk Linderud Skrevet

Meidell er hensynsfull og støttende under konsultasjon, og forklarer på en god måte forløpet. Men hun har det veldig travelt og har overfylte pasientlister. Opplever sekretær som nedlatende, og de har ikke gode rutiner ved henvedelser. Det er ikke mulig å snakke med eller sende e-post til Meidell, men spørsmål noteres av sekretær. Svar kan det ta flere dager å få, og de er ikke alltid oppklarende. Tungvint system som oppleves stressende i akutte tilfeller. Korte, akutte timer i f.eks. en IVF-behandling kan du bare glemme. Å komme gjennom på telefon tar som regel en halv time. Noen ganger mer!