Kristine Meidell

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1994)

Gynklinikk Nydalen Telefonnummer23 20 70 0023 20 70 ...
Gjerdrums vei 10 D 0484 Oslo
Kristine Meidell er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Kristine Meidell

Beste gynekologen jeg har hatt

Klinikk: Gynekologisk klinikk Linderud Skrevet

Har fått satt inn spiral to ganger. Første gangen var så smertefull at jeg nærmest krabbet opp i stolen (byttet derfor gynekolog). Byttet til Kristine Meidell og det var en helt ny verden - merket nesten ikke at hun satt inn spiralen.. Hun gir god informasjon om hva hun skal gjøre og hvorfor. Veldig sympatisk og imøtekommende.

Lite hjelpsom lege

Klinikk: Gynekologisk klinikk Linderud Skrevet

Meidell fremstår som en svært hyggelig lege, og hun er meget hensynsfull i undersøkelses-situasjonen.

Likevel syns jeg hun gir korte og overfladiske forklaringer. Dersom man stiller oppfølgende spørsmål henviser hun til nhi.no og svaret finnes selvfølgelig ikke der heller. Hun er også den eneste legen jeg vet om som overhodet ikke er tilgjengelig på telefon. Dersom man ringer om et problem noterer sekretæren et spørsmål, og så kan man ringe tilbake når sekretæren har snakket med Meidell. Dessverre er det ikke sikkert det har kommet et klart og relevant svar, og i så fall må prosedyren gjentas. Dessverre opplevde jeg å ikke få hjelp da spørsmål ble levert andre gangen heller.

Det kan være lang ventetid og sekretæren kan være spydig.

Fantastisk

Klinikk: Gynekologisk klinikk Linderud Skrevet

Tar deg på alvor, forklarer allt så man forstår, empatisk og faglig dyktig. Er pg hennes hjelp vi nå har ei flott jente på snart 5 år, er henne evig takknemlig. Lang ventetid men absolutt verdt det!!!!

Fantastisk gynekolog

Klinikk: Gynekologisk klinikk Linderud Skrevet

Har vært pasient hos Meidell i mange år, hun er rett og slett best når det gjelder. God hjelp og støtte ved ønske om hjelp til å få barn, og god støtte ved undersøkelser knyttet til kreft. Selve undersøkelsen er god, hun forklarer hva som skal skje og hvorfor/hvordan. Meidell henviser videre ved behov, gir god informasjon (ved bruk av brosjyrer og tegninger), gir gode forklaringer på eventuelle behandlinger osv.
Hun viser en profesjonell holdning ovenfor meg som pasient, hun viser omsorg, men forsøker ikke å bli bestevennen din (noe som jo er kjekt for nestemann som sitter og venter på timen). Jeg opplever at jeg har blitt fulgt opp i ulike situasjoner gjennom årene, og ønsker å beholde henne så lenge som mulig. Det er lang ventetid, men så verdt å vente på om det er mulig.

Den beste gynekologen

Klinikk: Gynekologisk klinikk Linderud Skrevet

Mitt første møte med gynekologen var tilfeldigvis hos Kristine Meidell. Jeg var veldig fornøyd den gangen, men syns dessverre det var altfor lang ventetid for å få time. Derfor gikk jeg til en annen gynekolog med kortere ventetid neste gang. Det skulle jeg ikke gjort, for det var ekstremt stor forskjell. Fra nå av blir det alltid Kristine Meidell. Hennes vennlighet og forsiktige/forklarende måte å gjøre undersøkelser på er verdt mer enn å få en rask time, selv om det skal nevnes at det er en del kø og ventetid.