Kristine Meidell

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1994)

Gynklinikk Nydalen Telefonnummer23 20 70 0023 20 70 ...
Gjerdrums vei 10 D 0484 Oslo
Kristine Meidell er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Kristine Meidell

Hun er bare nydelig😊

Klinikk: Gynekologisk klinikk Linderud Skrevet

Kommer nettopp fra Kristine nå. Hun har en behagelig personlighet, utrolig fintfølende under selve undersøkelsen. Fin å snakke med, tegner og forklarer😊 Ingen tvil om at hun vet hva hun snakker om. Kjenner meg trygg og godt ivaretatt...!!!!! Beste😊

Vennlig og dyktig Lege !

Klinikk: Gynekologisk klinikk Linderud Skrevet

Har vært hos henne tidligere, hun gir god informasjon, svarer på det jeg lurer på.God oversikt over tidl. besøk. Imøtekommende og vennlig! : )
Selv om lang ventetid fra best. av time (jeg som burde best. før)
Bruker ;Legen der, så lenge det er behov og mulighet for det.

Verste legen jeg har vært hos

Klinikk: Gynekologisk klinikk Linderud Skrevet

Jeg gledet meg egentlig til å møte denne legen etter å ha lest her inne. Derfor var skuffelsen stor da jeg gikk til henne for første gang.

Jo, hun er faglig dyktig, det betviler jeg ikke. Derimot vil jeg beskrive damen som svært usympatisk og uempatisk med totalt manglende sosiale antenner.

Det handler ikke om at jeg som pasient ikke tåler å få tilbakemelding, det setter jeg faktisk pris på, men det er måten det gjøres på. Hun lyttet overhodet ikke til det jeg sa, tok mine ord ut av sin sammenheng og det virket som hun regelrett trodd jeg satt og løy for henne. Jeg ble møtt med en ovenpå-og-ned-holdning jeg aldri har opplevd tidligere.

Forøvrig ble min fastlege rimelig sjokkert over hennes oppførsel. Det går an å si ting på en slik måte at pasienten ikke føler seg anklaget og tråkket på.

Hun er den beste gynekologen jeg har hatt.

Klinikk: Gynekologisk klinikk Linderud Skrevet

Hun er en flink og empatisk flott lege som gjør besøket til en fin opplevelse. Grundig og informerer , og det skaper trygghet for meg som pasient. Blir innkalt og er bare KJEMPEFORNØYD. Kan anbefale henne på det varmeste ;)

Beste gynekologen

Klinikk: Gynekologisk klinikk Linderud Skrevet

Har gått hos henne siden 2012. Hun er den beste. Rolig,erfaren,flink og forståelsesfull. Lang ventetid, men klart verdt det. Anbefales virkelig.