Halvor Bakke Melbye

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1999)

Lillestrømgynekologene AS Telefonnummer64 84 60 5064 84 60 ...
Dampsagveien 2 A 2000 Lillestrøm
Halvor Bakke Melbye er gynekolog i Lillestrøm

Siste vurderinger av Halvor Bakke Melbye

Informativt, respektfullt og effektivt

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Var hos Halor Bakke Melbye for andre gang. Han er dyktig, effektiv, punktlig, informativ og jeg kjenner meg godt ivaretatt. Veldig fornøyd med hans praksis.

Hardhendt og ubehagelig

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Dette er en utrolig hardhendt og ubehagelig gynekolog. Han er lite forståelsesfull og det er rett og slett smertefullt å gå til helt vanlige gynekologiske undersøkelser hos ham.

Ubehagelig og krass

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Dr. Melbye har nok mye kunnskap, men eier ikke medlidenhet eller relasjon med pasientene sine. Han forklarer ikke hva han skal til å gjøre, han virker uinteressert i det man forteller om egen kropp og hva man opplever inni seg, og han snakket til meg som om jeg var uerfaren og ikke kjenner kroppen min angående sex og stillinger og samtale med partner, noe som ikke er tilfellet. Vi snakket om forskjellige prevensjonsmidler men til slutt sa han bare "du skal gå på minipille", uten å ha gitt tilstrekkelig informasjon om de andre midlene (jeg har gått på noen av de før). Jeg følte rett og slett at jeg ikke nådde frem til ham med verken informasjon eller spørsmål.
Jeg gråt i stolen pga ubehag, og dette overså han totalt. Jeg gikk derfra med mer bekymring enn jeg hadde da jeg kom og resten av dagen var jeg svært uvel og helt på gråten. Jeg kommer aldri tilbake og dette besøket gjør at jeg gruer meg til å gå til gynekolog neste gang. Ikke gå hit dersom du er ung kvinne med lite erfaring angående besøk til gynekolog. Det kan for mange være ganske spesielt og ubehagelig, og det gir denne legen blanke i.

Rask, kunnskapsrik og hyggelig

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Veldig fornøyd med mitt besøk hos Melbye. Han var rask, men ga meg den infoen jeg hadde behov for og gjennomførte undersøkelsen på en fin måte. Han fortalte hva han gjorde og forklarte underveis, så jeg følte meg trygg. Jeg opplevde han som kunnskapsrik og hyggelig.

Ikke bra!

Klinikk: Lillestrømgynekologene AS Skrevet

Dårlig mottakelse og følte meg ikke godt ivaretatt! Fikk inntrykk av at han egentlig ikke var tilstede. Sur og skjønte ikke hvorfor jeg var henvist dit. Rask undersøkelse med null fokus på ivaretakelse av pasienten som er der. Aldri igjen!