Mikael Nicolaidis

KvinneDoktor og Jordmora AS

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

1998

KvinneDoktor og Jordmora AS Telefonnummer33 34 52 2233 34 52 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kong Sverresgt. 3 3111 Tønsberg
Mikael Nicolaidis er gynekolog i Tønsberg

Siste vurderinger av Mikael Nicolaidis

Endelig fått hjelp med mine kvinneplager

Klinikk: KvinneDoktor og Jordmora AS Skrevet

Min offentlige gynekolog hadde ikke kapasitet og ingen akutt-timer. Fastlegen har ikke kompetanse innen min problematikk og heller ikke UL. Legevakta sendte meg tilbake til fastlegen, da de mente at plagene mine ikke var akutte nok. Så ringte jeg til Kvinnedoktoren i ren desperasjon. Hadde hatt mye ubehag i 3 uker og det hele begynte for 2,5år siden. Etter timen med denne dyktige mannlige gynekologen ble jeg henvist rett til sykehuset, ingen tvil om at jeg må ha et inngrep og at det hastet. Vil takke så mye for profesjonell hjelp. Lettet og endelig tatt på alvor. Takk.

Dyktig og med høy kompetanse

Klinikk: KvinneDoktor og Jordmora AS Skrevet

Trygg, effektiv, dyktig og faglig oppdatert. Han har høy kompetanse og jeg anbefaler Mikael på det sterkeste.

Dyktig, profesjonell, avslappet.

Klinikk: KvinneDoktor og Jordmora AS Skrevet

Føler meg i trygge hender hos klinikken og spesielt hos gynekologen. Veldig profesjonell og faglig dyktig gjeng.

Rolig og flink

Klinikk: KvinneDoktor og Jordmora AS Skrevet

Oppfattet han som en rolig lege, som hørte etter hva jeg hadde å si, og som tok seg tid til å forklare det han gjorde underveis.

Ikke forbøyd

Klinikk: KvinneDoktor og Jordmora AS Skrevet

Var fornøyd da jeg var der til første time, men er utrolig misfornøyd med oppfølgingen etterpå som var lik null. Betalte dyrt, men han gadd ikke engang svare på resultatene av prøvene som ble tatt.