Elin Ødegaard

Smestadgynekologene

• Fødselshjelp og kvinnesykdom.
  • Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Elin Ødegaard er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Elin Ødegaard

Hyggelig og entusiastisk!

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Jeg har hatt flere konsultasjoner hos Elin Ødegaard, og opplever at hun tok meg på alvor med en gang, var hyggelig og opptatt av å hjelpe meg! Jeg har vært og er svært fornøyd med behandlingen jeg har fått hos henne!! Jeg kan anbefale Elin Ødegaard på det varmeste!

Profesjonell og vennlig

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Opplevde henne som vennlig og profesjonell. Utførte G.U. på en meget varsom og god måte- informerte underveis og forklarte hva hun fant på ultralyd. Var rask og effektiv uten at jeg fikk følelsen av at hun hadde dårlig tid eller hastet. Var ærlig og ga informasjon uten å holde noen moralpreken eller være ufin- som jeg ser enkelte opplever. Kjenner meg ikke igjen i de negative tilbakemeldingene. Ga god info rundt min tilstand og svarte på det jeg lurte på.

Profesjonell og hyggelig

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Elin var hyggelig og profesjonell og bidro til at jeg følte meg ivaretatt under gu. Anbefaler Elin videre.

Hyggelig og hensynsfull

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Fikk en god opplevelse. Hun var veldig hyggelig, tok seg tid til å lytte, var opptatt av at jeg skulle ha det bra.

Kjempe flink og rolig!

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Var hos Elin i dag for å få satt inn spiral. Hun var utrolig hyggelig, og beroligende. Fortalte hele tiden underveis hva hun skulle gjøre, og hun var svært forsiktig. Det er jo ikke direkte behagelig å få satt inn en spiral, men hun gjorde dette til en positiv opplevelse!
Hun er en svært dyktig gynekolog.
Anbefaler henne på det sterkeste.