Elin Ødegaard

Smestadgynekologene

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

1995

Smestadgynekologene Telefonnummer23 33 18 0023 33 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Oscarsgt. 20 0352 Oslo
Elin Ødegaard er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Elin Ødegaard

Flink lege, men resepsjonisten mangler evne til å vise empati

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Jeg har gått til Dr. Ødegaard i noen år nå og føler at hun tar meg på alvor og følger opp. Hun er effektiv og undersøkelsen går fort. Hun kan nok derfor virke litt stresset, som jeg nok tror at hun er også, men personlig har jeg ikke behov for å være der lenge enn jeg må. Jeg føler meg trygg på den jobben hun gjør og oppfølgingen jeg får.
Den sure damen de har i sentralbordet og resepsjonen derimot, bør finne seg en ny jobb. De fleste syns det er ubehagelig å dra til gynekologen og da bør de som tar deg imot ha evnen til å utvise empati. Dette er faktisk så ille at jeg har vurdert å bytte gynekolog. Og dette trekker derfor ned vurderingen veldig.

Hyggelig og entusiastisk!

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Jeg har hatt flere konsultasjoner hos Elin Ødegaard, og opplever at hun tok meg på alvor med en gang, var hyggelig og opptatt av å hjelpe meg! Jeg har vært og er svært fornøyd med behandlingen jeg har fått hos henne!! Jeg kan anbefale Elin Ødegaard på det varmeste!

Profesjonell og vennlig

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Opplevde henne som vennlig og profesjonell. Utførte G.U. på en meget varsom og god måte- informerte underveis og forklarte hva hun fant på ultralyd. Var rask og effektiv uten at jeg fikk følelsen av at hun hadde dårlig tid eller hastet. Var ærlig og ga informasjon uten å holde noen moralpreken eller være ufin- som jeg ser enkelte opplever. Kjenner meg ikke igjen i de negative tilbakemeldingene. Ga god info rundt min tilstand og svarte på det jeg lurte på.

Profesjonell og hyggelig

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Elin var hyggelig og profesjonell og bidro til at jeg følte meg ivaretatt under gu. Anbefaler Elin videre.

Hyggelig og hensynsfull

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Fikk en god opplevelse. Hun var veldig hyggelig, tok seg tid til å lytte, var opptatt av at jeg skulle ha det bra.