Elin Ødegaard

Smestadgynekologene

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

1995

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Elin Ødegaard er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Elin Ødegaard

Omsorgsfull og flink

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Elin har vært min gynekolog i litt over ett år nå. Hun har gitt god informasjon under konsultasjoner og fulgt opp med telefonsamtaler i ettertid da jeg fikk påvist moderate celleforandringer og derfor har gjennomført konisering. Hun er forsiktig, lyttende og gir konkret informasjon. Jeg opplever at hun har sett meg og hatt tid til meg under mine besøk. Bedre gynekolog skal du lete lenge etter!

Uinteressert og firkantet

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Hun snakket bare om ett av flere problemer som har plaget meg, visste ikke empati og mente at det var unødvendig i min tilfelle å gå til en spesialist.

Rolig, vennlig, virker profesjonell

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Var til kontroll hos Elin Ø. for andre gang (febr. 2019), og har begge gangene opplevd henne som en vennlig og grei gynekolog. Hun tar seg tid til å forklare hva hun gjør i løpet av undersøkelsen, og virker generelt profesjonell. Jeg er godt fornøyd!

Trygg og omtenksom

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Etter å ha fått påvist alvorlig celleforandring og blitt operert for dette, flyttet jeg og skulle ha min første G.U. + ny celleprøve hos Elin. Hun lå langt bak skjema denne dagen pga en akuttpasient som var kommet inn tidligere på dagen, men tok seg god tid til å lytte til meg og spør om min bakgrunn. Hun viste ingenting om meg før denne timen. Jeg har en noe spesiell bakgrunn hvor blant annet en gynekolog må ta ekstra hensyn. Hun forklarte alt underveis, undersøkelsen gikk raskt og prøvene ble tatt. Elin var varm, omsorgsfull og tydelig.

Veldig trygg og flink!

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Var hos dr. Ødegaard i forbindelse med en vevsprøve. Hun var veldig blid og hyggelig, samtidig som hun forklarte nøye hva hun gjorde og fikk meg til å føle meg trygg. Hun er ganske direkte, som kanskje noen opplever ubehagelig, men jeg likte at hun sa det som det var, uten å gå rundt grøten. Jeg hadde den siste timen for dagen, og opplevde derfor ikke at hun stresset, slik jeg ser andre mener hun kan gjøre.En veldig positiv opplevelse, og jeg følte meg godt ivaretatt og oppfulgt!