Elin Ødegaard

Elin Ødegaard er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Elin Ødegaard

Vanskelig

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Elin er en gynekolog jeg har vært hos to ganger. Jeg er en dame under 30 år, og begge gangene var min hensikt med besøket, min egen kvinnehelse, da jeg sliter med PCOS.

Elin virker desverre veldig lite interessert å ta mine bekymringer om egen helse på alvor. Hun fokuserer veldig på å motivere meg til å bli gravid. Hun avkrefter kjent kunnskap om PCOS, og bagatelliseres symptomer som følge av PCOS. Elin har også veldig lite og bidra med, når det kommer til veiledning.

Elin er sikkert en veldig flink gynekolog, men vil ikke anbefale henne til noen som sliter med kvinnehelsen sin. Elin virker mer som en "stereotypisk" gynekoloh med sterkt fokus på å motivere kvinner til å få barn.

Fantastisk dyktig, varm og flott personlighet!

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Beste legen jeg har vært hos og jeg har vært hos mange. Kan ikke skryte nok over hvor hjelpsom, dyktig og fantastisk flink Elin Ødegaard er! Man føler seg veldig ivaretatt og sett, på en unik måte! Anbefales på det varmeste!

Faglig dyktig og omsorgsfull!

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Gynekolog Ødegaard er faglig dyktig, gjennomfører medisinske undersøkelser på en skånsom måte, og alltid med omsorg. Hatt flere konsultasjoner hos henne de 5-6 siste årene. Gir henne mine beste anbefalinger!

Imøtekommende og dyktig

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Godt å føle seg sett av en lege som er trygg i sin jobb, som spør og som følger opp og som gir god informasjon.

Trygg og svært god personlig oppfølgning

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Jeg kom til Ødegaard med traume og panikkanfall hver gang jeg skulle gjennom en undersøkelse/behandling. Ødegaard har håndtert mine traumer på en flott måte - hun viser til at hun kjenner til min bakgrunn og progresjon ved hvert besøk. Dette forteller meg at hun er god på å notere seg relevant informasjon om sine pasienter og at hun gjør en innsats for å lese seg opp på dette før hver time. Dette har jeg opplevd i svært varierende grad hos leger og andre gynekologer.

Jeg opplever å ha kontroll under undersøkelsene og er svært trygg på at Ødegaard gir meg all den informasjon jeg trenger under en undersøkelse. Hun tar seg god tid og håndterer det at jeg kanskje trenger litt ekstra tid/informasjon på en svært god måte.

Etter mange år med smerter, panikk, hyperventilering og leger/gynekologer som klør seg i hodet av mine reaksjoner, så har jeg i dag et avslappet forhold til gynekologiske undersøkelser, og det er takket være Elin Ødegaard.