Stig Pedersen

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2003)

Sentrum Gynekologi AS Telefonnummer73 10 02 3073 10 02 ...
Olav Tryggvasons gate 24 B 7011 Trondheim
Stig Pedersen er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Stig Pedersen

Trygg og stødig gjennom det vanskelige

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Da jeg opplevde mitt livs mareritt, en MA (missed abortion), viste Stig seg ikke bare som en dyktig gynekolog, men som et varmt medmenneske. Han tok seg tid til grundige undersøkelser og sørget for videre oppfølging fra sykehuset. I et eventuelt fremtidig svangerskap ser jeg frem til å gå på undersøkelser til Stig.

Hyggelig og kompetent

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Jeg pleide å gå til Stig Pedersen da jeg bodde i Trondheim. Han er veldig flink, og tar pasientene og symptomene på alvor. Vi måtte prøve litt av hvert for å hjelpe meg, men han er en av de få som ikke ga opp på meg og ga meg gode råd og veiledning. Han tok seg alltid tid til å høre og forklare meg alt. Kan virkelig anbefale denne gynekologen til alle:) Eneste kjedelige er prisene når man er student, men slik er det dessverre når man trenger hjelp fort, og man må gå privat. Heldigvis hjalp studentrabatten meg mye.

Verdens beste gynekolog

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Jeg har gått til Stig Pedersen i mange år og han er fantastisk hver gang. Like flink faglig som med mennesker. Han har brei kompetanse innenfor kvinnehelsa,.vist forståelse og gitt gode råd gjennom alle mine livsfaser (fra ung og singel på prevensjon - videre til en med ønske om barn - og nå en litt eldre tobarnsmor)...ja Stig er en ekte feminist! Jeg gleder meg hver gang jeg skal til gynekologen!

En god opplevelse

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Har vært hos Pedersen en gang på gynekologisk undersøkelse. Lokalene er fine og oppdaterte. Han forklarte hele veien hva han skulle gjøre, og hva han så. Følte meg trygg. Tok celleprøve raskt og greit. Anbefaler å gå til han!

Byens beste gynekolog

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Har vært flere ganger på undersøkelse hos Stig på Sentrum Gynekologi siden 2016 og kan på det varmeste anbefale han til alle. Han tar seg god tid til å forklare alle detaljer og svarer på alle spørsmål på en svært forståelig måte. Kommer ikke til å bytte gynekolog igjen. Klinikken er moderne, alle ansatte er hyggelige og man slipper lang ventetid.