Stig Pedersen

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2003)

Sentrum Gynekologi AS Telefonnummer73 10 02 3073 10 02 ...
Olav Tryggvasons gate 24 B 7011 Trondheim
Stig Pedersen er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Stig Pedersen

trygg og tillit

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Fikk time til ønsket dag og tidspunkt. Møtte opp på klinikken, å kom inn til avtalt tidspunkt. Følte tillit og trygghet hos sentrum gynekologi, å ikke minst hos Lege Stig. Åpen og behagelig person. Som jeg definitivt skal bruke neste gang.

Enestående behandling

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Vi er fantastisk godt fornøyd med all behandling og utredning vi har fått av Stig. En bedre gynekolog finnes neppe. Tar seg tid og gir god forklaring. Over gjennomsnittet bra- enestående! Anbefales på det sterkeste.

Utrolig godt ivaretatt!

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Var på tidlig ultralyd,og ble så innmari positivt overrasket over den gode opplevelsen. Både humor og varme,inngående forklaringer og svært god informasjon! Aldri før følt meg så trygg hos noe helsepersonell som hos denne gynekologen. Min mor som var følget mitt ble også så inkludert , alt i alt en super opplevelse

Fantastisk lege!!

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Han er en veldig dyktig og fantastisk lege med mye kunnskap. Han er også supersnill og tar seg tid for å forklare alt. Jeg hadde noen smerter og han fant veldig fort ut hva det var og stilte diagnosen veldig fort.
Jeg følte meg veldig godt behandlet og kan bare anbefale ham videre!

Fantastisk oppfølging og kjempetrivelig lege!

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Jeg hadde time med Dr.Stig Pedersen for en ultralyd, og både jeg og samboeren min kunne ikke være mer fornøyde med valget. Dr.Pedersen var vennlig, i godt humør og forklarte godt og grunndig om alt vi kunne se i skjermen under ultralyden. Han tok seg god tid til å ta gode 3D bilder av babyen vår, og svarte på alt vi lurte på.
Vi kom ut med en veldig god følelse. Vi ble anbefalt denne klinikken og jeg gjerne anbefaler den videre! Verdt alle kroner!