Stig Pedersen

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2003)

Sentrum Gynekologi AS Telefonnummer73 10 02 3073 10 02 ...
Olav Tryggvasons gate 24 B 7011 Trondheim
Stig Pedersen er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Stig Pedersen

Anbefales!

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Sentrum gynekologi anbefales. Stig tar seg tid til pasienten og er flink til å svare på ting du lurer på.

Gå heller til fastlegen.

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Når man oppsøkte privat gynekolog forventer man at han har oversikt over problemstillingen som er oppgitt i timebestillingen, tidligere besøk (ivertfall siste) og ikke minst god kontroll over sitt fagfelt. Han har ikke slått opp journal før han henter meg, så jeg må "oppsummere". Når jeg etterspør informasjon om nye rutiner rundt celleprøvetaking, henviser han meg til kreftforeningens side. Blir også svar skyldig, nå jeg lurer på om de nye rutine er likeverdige med tidligere. Svært overraskende når dette er legens spesialfelt. Når man betaler for privatlege forventes en godt forberedt lege og ikke minst god oversikt over det basale i sitt eget fagfelt. Neste gang bruker jeg fastlegen!

Hver dag yter vi vårt beste og vi forsøker å gjøre alle til lags. Vi er svært godt oppdatert når det gjelder celleprøver, HPV virus og oppfølging. Vi tar i underkant av 800 celleprøver hvert år, og alle blir fulgt opp. Vi følger nøye Kreftregisteret sine rettningslinjer og vi har et nært samarbeid med St.Olavs Hospital. Når kvinnen er uenig med Kreftregisterets metodevalg og vurderinger, så henviser vi til Kreftregisteret for mer utfyllende informasjon. Forøvrig har vi stor tiltro til fastlegene. De har også mye kunnskap om dette fagfeltet. Mvh Stig Pedersen.

Besvart av Stig Pedersen

Super lege

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Rolig og imøtekommende mann. Følte meg trygg når jeg var der. Forklarte godt va han gjorde og kom med tips og anbefalinger. Denne gynekolog er toppers

Mitt førstevalg !

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Stig Pedersen er mitt førstevalg når det kommer til å velge gynekolog i Trondheim. Han er meget empatisk, veldig kunnskapsrik og hyggelig. Han forklarer godt underveis, utstyret han bruker er topp moderne - og han svarer godt på alle spørsmål. Anbefaler han på det sterkeste !

Ville ha valgt en annen gynekolog

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Jeg dro til Sentrum Gynekologi da jeg var hos gynekologen første gang, og vil ikke anbefale det til andre som skal til gynekolog for første gang. Før undersøkelsen og celleprøve forklarte ikke gynekologen noe om hvordan undersøkelsen og celleprøven ville foregå eller om det ville gjøre vondt under eller i etterkant av undersøkelsene. Jeg (en ung jente som aldri har vært hos gynekolog før) hadde opplevd dette besøket som mye tryggere og mer behagelig dersom gynekologen på forhånd hadde forklart hva som ville skje under undersøkelsen og celleprøven.

På den positive siden så har Sentrum Gynekologi gode priser for studenter.