Stig Pedersen

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2003)

Sentrum Gynekologi AS Telefonnummer73 10 02 3073 10 02 ...
Olav Tryggvasons gate 24 B 7011 Trondheim
Stig Pedersen er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Stig Pedersen

Trygg, pedagogisk og flott fyr!

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Er SÅ fornøyd med Stig. Har vært hos ham flere ganger i forbindelse med spontanabort, PCOS og ny graviditet, og blir alltid like godt ivaretatt. Han tar seg god tid til å forklare, gjerne med tegninger. To tomler opp!

Sympatisk, dyktig og trygg gynekolog

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Anbefales varmt. Gir umiddelbart et inntrykk av at han oppriktig vil en vel. Framstår som meget faglig dyktig.

Kunnskapsrik og dyktig.

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Veldig fornøyd. Han var kunnskapsrik, rolig og behagelig.
Tok seg god tid og flink til å forklare. Kan virkelig anbefales!

Proffesjonell og kunnskapsrik

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Stig fremstår som en trygg og kunnskapsrik Gynekolog. Tar seg god tid til sine pasienter. Flotte lokaler. Fantastisk service innstilt både Stig og resepsjonisten. Veldig kort ventetid. Sentralt å lett å finne frem.
Stor forskjell å komme til Stig og bli virkelig sett som pasient og ikke bare være et nummer på venterommet på et offentlig sykehus. Anbefales på det varmeste.

Misfornøyd

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Hadde lest mye fint om legen, bestemte meg derfor for å dra dit. De var veldig forsinket før jeg fikk lov å komme inn. Da vi ble tatt inn, følte jeg han var veldig uprofesjonell, da han sukket oppgitt over den forrige pasienten som hadde vært inne. Han hadde en usikker fremtreden, som for meg ble litt ekkelt. Jeg fikk senere blodtrykksfall, og merket på han at han ble usikker, og det igjen hadde negativ innvirkning på meg. Som gynekolog skal du være istand til å håndtere de fleste situasjoner profesjonelt. Det koster penger å velge private, og da forventer men vedre kvalitet på tjenesten enn som så. Anbefales ikke videre av meg. Hilsen en som jobber i helsevesenet selv.