Stig Pedersen

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2003)

Sentrum Gynekologi AS Telefonnummer73 10 02 3073 10 02 ...
Olav Tryggvasons gate 24 B 7011 Trondheim
Stig Pedersen er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Stig Pedersen

Kompetanse-rik og veldig trygg gynekolog

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Stig Pedersen får en time hos gynekologen til å virke som noe man gjør hver dag. Han oppleves veldig trygg, og forklarer godt alt han gjør underveis. Gir god oppfølgning i etterkant, og er tilgjengelig når man ellers forventer at en lege ikke er det. Han kan trygt anbefales videre, og er den eneste legen jeg i etterkant av en (uansett) legetime har brydd meg om å huske navnet på.
Vil anbefales til alle jeg kjenner.

Støttende, forklarende og trygg

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

God opplevelse å komme til Stig for tidlig ultralyd selv om resultatet var dårlig. Empatisk og imøtekommende. Gikk derifra med en god følelse selv om beskjeden var dårlig.

Fantastisk lege!

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Jeg har vært på vanlig gynekologisk undersøkelse og på tidlig ultralyd. Terningkast 6! Fantastisk mann som virkelig hører hjemme i yrket sitt. Behagelig, kunnskapsrik og profesjonell lege. Dette er en mann jeg med glede anbefaler videre til alle venninner og ellers kvinnelige bekjente. Du går ikke til noen andre etter å ha vært på Sentrum Gynekologi.

Misfornøyd

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

I motsetning til disse andre veldig fornøyde kundene, er ikke jeg like fornøyd. Jeg opplevde ikke at han tok mitt problem (kanskje ikke spennende nok) på alvor. Når man går til gynekolog håper man på litt større forståelse og empati, og det føler jeg ikke at Stig gir.

Fantastisk klinikk med dyktig lege

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Har vært her flere ganger for generell sjekk og celleprøver og har også hatt tidlig ultralyd her. Stig er veldig dyktig, nøye og tar seg god tid. Man blir møtt med et smil, og han forklarer alltid veldig godt og er forsiktig. Jeg er utrolig fornøyd og kommer ikke til å bruke noen annen gynekolog. Når det gjelder ultralyd så var det en fantastisk opplevelse og han forklarte og viste underveis. Kommer til å ta 3d ultralyd her senere. De som sitter i resepsjonen er alltid blide og hyggelige.