Stig Pedersen

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2003)

Sentrum Gynekologi AS Telefonnummer73 10 02 3073 10 02 ...
Olav Tryggvasons gate 24 B 7011 Trondheim
Stig Pedersen er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Stig Pedersen

Behagelig og informativ

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Har gått til Stig i flere år. Veldig trygg lege som forklarer alt veldig bra. Dog kan han være noe forsinket så man bør ha noen ekstra minutter til rådighet

Ikke fornøyd

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

I motsetning til de fleste andre her så opplevde jeg besøket hos Stig Pedersen og sentrum gynekologi som mindre tilfredsstillende. Stigs fremtreden var ikke særlig profesjonell, og han vitset på en uanstendig måte rundt "problematikken" min. Synes Stig fremsto som både klumsete og usikker i jobben sin. Jeg ble veldig usikker og ukomfortabel selv også og kommer ikke til å dra tilbake dit med det første.

Betryggende og profesjonell

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Hit går jeg neste gang også! Ble tatt på alvor og fikk god hjelp med tematikk som var aktuell for min situasjon (overgangsalder). Kort ventetid og sentral beliggenhet.

Trygg og god opplevelse

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Hos Sentrum Gynekologi blir du godt ivaretatt. Trygge, kunnskapsrike og behagelige mennesker som sørger for at du får den informasjonen du trenger og svarer godt på alle spørsmål. Stort pluss at de har gode priser for studenter! Jeg er storfornøyd!

Dyktig og omtenksom

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Etter å ha blitt fulgt opp av Stig Pedersen over en lengre periode, mener jeg å ha dannet meg et godt bilde av hvordan han fungerer som lege.

Stig er svært dyktig i sitt fag og er i tillegg en veldig behagelig person å være i kontakt med. Du blir alltid godt mottatt og vil føle deg ivaretatt. Dette er definitivt den flinkeste og mest sosialt kompetente legen jeg har hatt.