Erik Rokkones

1 vurdering

Siste vurderinger av Erik Rokkones

Skuffende

Klinikk: Volvat Oslo - Nationaltheateret Skrevet

Var hos denne legen med en lidelse og trodde jeg var i beste hender. "Aldri sett maken" - sier den 68-år gamle, presumtivt erfarne legen. Fikk råd om en behandling som gjorde vondt verre, og ble tydelig irritert da jeg søkte hjelp annetsteds. Fra å gi et trygt og godt førsteinntrykk ble dette en skuffende legeopplevelse.

Arrogant!

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Overhodet ikke en jeg vil gå til igjen.Kjente meg IKKE ivaretatt i det hele tatt.Har en såpass alvorlig diagnose at jeg har krav på behandling og oppfølging på sykehus, men som han bare bagatelliserte.Følte meg presset til en behandling jeg ikke kjente meg trygg på og komfortabel med.

Utrolig flink

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Er den flinkeste jeg har vært hos. Veldig imøtekommende og lyttet til meg som pasient. Synes det er ganske ubehagelig å gå til GU, men opplevelsen ble bra etter å ha vært hos han. Tommel opp!

Dyktig

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Var hos ham flere ganger på Volvat i forbindelse med ukontrollerte blødninger og mistanke om kreft i underlivet. (Det var det heldigvis ikke.) Han var dyktig, forklarte hva han tenkte og kunne diskutere med meg og svarte på sp.mål. Har man mistanke om kreft er dette riktig person!