Liv Bente Bergem Romundstad

Liv Bente Bergem Romundstad er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Liv Bente Bergem Romundstad

Utrolig bra!

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Dette er en dame man merker andre sitt fag. Hun får deg til å slappe av er utrolig effektiv og forklarer veldig bra. Jeg kan ikke annet enn gi henne mine varmeste anbefalinger og kommer aldri til å vurdere en annen gynekolog. Verdt hver en krone.

Dyktig og imøtekommende

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Var på jobbreise i Trondheim da jeg fikk min andre missed abortion på kort tid. Fikk time neste dag, da de nettopp hadde mottat en avbestilling av time. God service både i telefonen og ved oppmøte. Fikk god hjelp av en dyktig og profesjonell gynekolog. Anbefales! Bor et stykke unna Trondheim, men er der ofte så ved behov for gynekolog kommer jeg gjerne tilbake.

Den beste gynekologen jeg har opplevd

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Timen hos Liv Romundstad var en svært positiv opplevelse. Svært hyggelig lege som får deg til å slappe av. Ikke minst fikk jeg følelsen av å bli sett. Hun forklarer klart og greit sånn at du forstår - og hun spør og virker interessert i deg som kunde.

Meget symptatisk

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Vært til Liv Bente et par ganger og kommer til å gå dit til faste celleprøver. Hun er veldig sympatisk, masse humor, blid, får deg til å slappe av, lite selvhøytidelig. Dersom man gruer seg til å gå til gynekolog, er Liv Bente absolutt rett person å bestille time til ! Opplevde henne som genuint interessert i mine problemer og lyttende, virker veldig dyktig faglig sett også.

Kjempefin gjeng rett og slett!!!

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Er hos utredning for uforklarlig barnløshet hos Spiren Fertilitetsklinikk og da hos Liv Bente.

Begynner med det som kan bli bedre. Rommet deres der guttene gir sitt bidrag er ute i gangen, så en må bevege seg gjennom venteværelset for å gjøre sitt. Dette er ikke optimalt, men det har ikke vært ett stort problem heller. Men skulle vi bedt de gjøre noe bedre så er plasseringen av dette rommet det vi ville dratt fram.

Liv Bente er lett å spørre og flink å forklare. Hun bruker også aktivt sitt nettverk for å få andres synspunkt og råd. Har vært bort i flere leger som bare ville plassere oss i en "behandlingskategori" fordi den har fungert for flere... Vi kom til Liv Bente med en relativ stor mappe med informasjon om behandlinger, resultat og undersøkelser som har blitt gjort og hun gikk gjennom alt og etterprøvde gjerne med nye undersøkelser og fant med dette noen anomaliteter. Når noe ikke fungerte så ble vi evaluert på nytt. Hun er ikke nødvendigvis enig med hva vi ser for oss at vi ønsker, men forklarer godt hvorfor og vi gruer oss heller ikke for å ta opp noe.

De har tatt godt vare på oss fra første stund og føler ikke at hun presser på for å bruke de. Har inntrykk av at de er oppriktig interessert i at vi skal lykkes.

Noe som var viktig for oss når vi bestemte oss for å oppsøke de var at de hadde utstyr som kontinuerlig overvåker utviklingen av egg helt til blastosyst og det at de faktisk dyrker til blastosyst.

Det er også veldig behagelig atmosfære hos de da det virker som de jobber veldig godt sammen og trives godt med det de gjør.
Vi har vært hos Liv Bente, Petter, Bente og Mari. Har skikkelig godt inntrykk av de alle og kunne gjerne skrevet en fin snutt om hver og en, men vil dra fram Mari litt. Vi har også hatt henne mens vi var i behandling hos Medicus. I en ellers vond situasjon så var Mari en veldig fin person å forholde seg til. Hun var lett å kommunisere med og om vi hadde spørsmål så kunne vi stole på at hun sørget for at vi fikk ett raskt svar. Vi ble veldig positivt overrasket når vi ble møtt av Mari hos Spiren og de har gjort en varp når de fikk ansatt henne.

Nå er vi ikke helt i mål ennå, men har ingen som helst problemer å gi våre varmeste anbefalinger til Spiren Fertilitetsklinikk. Kjempehyggelig, imøtekommende og profesjonelle... og de brenner for det de gjør. Kjempefin gjeng rett og slett.

Fantastisk!

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Super lege! Jeg måtte vente en god stund og jeg satt og gruet meg på venterommet, men da det endelig ble min tur glemte jeg det raskt (hun unnskyldte også for forsinkelsen både i starten og slutten av timen). Jeg får ofte en følelse av at leger ikke takler stress så bra og blir overeffektive når det blir forsinkelser, men Liv ga seg i stedet god tid, var nøye og vennlig.

Kort sagt gikk jeg inn på legekontoret stressa og nervøs og kom ut igjen fornøyd og på godt humør :)

Helt ok

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Dette var min første gynekologitime hos Liv. Hun var relativt informativ, men følte ikke at hun hadde mye tid til meg. Ikke at jeg forventet spesialbehandling, men jeg følte at hun ville ha meg inn og ut så fort som mulig. Ellers var det helt ok, personlig går jeg nok en annen plass neste gang.

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Jeg hadde min første gynekologtime hos Liv Bente. Jeg var veldig nervøs på forhånd, men fra første sekund var jeg i virkelig trygge hender og ble umiddelbart rolig. TAKK for at dere ga meg denne opplevelsen! Anbefaler på det sterkeste Liv Bente, og jeg kommer garantert til å gå til henne igjen.

Flott lege med god tid og mye medmenneskelighet!

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Lege som absolutt tar seg tid til grundig undersøkelse, samtale og råd. Medmenneskelig, rolig og oppfattes som profesjonell.

Bedre gynekolog skal du lete lenge etter

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Empatisk og medmenneskelig dame som tar seg god tid til sine pasienter. Hun bruker et språk man forstår, og forklarer alt veldig godt. Hun er faglig dyktig og engasjert i din problemstilling. Måten hun møter deg på, gjør at du sitter igjen med en god følelse etter timen. Anbefaler Liv Bente til absolutt alle som skulle trenge en gynekolog, uansett problemstilling.

Veldig fornøyd

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Var på første GU og grudde meg veldig i forkant. Ble møtt på en veldig fin måte og fikk veldig gode forklaringer underveis.

Fabelaktig service

Super dame!
Veldig god behandling og fantastisk service.
Klokskap og integritet.
Positiv og profesjonell.

Den beste gynekologen i Trondheim

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Jeg har vært hos Liv Bente en håndfull ganger, og jeg har bare pent å si om henne. Hun er faglig flink og oppdatert, empatisk og ærlig. Hun er ikke primært ute etter å "selge" IVF-behandling, men gir gode og riktige råd. Hun går heller ikke i den fella at hun snakker ned til pasienten, men kommuniserer på en god måte.
Både jeg og mannen min har blitt tatt veldig godt imot på Spiren. De har flinke folk i resepsjonen, (Bente er fantastisk), de yter god service og de har det mest moderne utstyret, (embryoskop.) Alle som trenger en gynekolog av en eller annen grunn, burde gå dit.

Svært dyktig og empatisk!

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Mannen min og jeg er svært fornøyd med den gode behandlingen vi har fått av Liv Bente og Spiren Fertilitetsklinikk. Vi har blitt møtt på en god måte fra første stund, og følt oss ivaretatt hele veien gjennom prøverørsbehandlingen. Vi opplever Liv Bente og øvrige ansatte ved klinikken som svært empatiske, folkelige, dyktige og tilgjengelige for spørsmål. Gjennom behandling hos Spiren har vi blitt gravide! Vi oppfordrer alle som sliter med å få barn om å ta kontakt med Liv Bente og Spiren. Vi gir dem vår beste anbefaling!

Veldig fornøyd med Liv Bente!

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Veldig imøtekommende, blid og folkelig lege som yter det lille ekstra for pasientene sine! Følte meg både sett og hørt som pasient- og som menneske, og Liv Bente tok seg god tid til å forklare alt ned til minste detalj. Jeg skal definitivt tilbake til henne ved neste anledning!

Veldig fornøyd!

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Dyktig lege, som i tillegg til å være flink og kunnskapsrik også var meget hyggelig og serviceinnstilt. God til å forklare og få en til å slappe av. Anbefales!

Dyktig og engasjert gynekolog!

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Dyktig, kunnskapsrik og hyggelig gynekolog.
Fikk ubehagelige undersøkelser til å bli en ok opplevelse.
Svært serviceinnstilt og engasjert.
Anbefales!