Liv Bente Bergem Romundstad

Spiren Fertilitetsklinikk AS

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1999)

Spiren Fertilitetsklinikk AS Telefonnummer73 52 30 0073 52 30 ...
Brattørkaia 11, Pirterminalen 7010 Trondheim
Liv Bente Bergem Romundstad er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Liv Bente Bergem Romundstad

Behagelig gynekolog

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Kom til spiren etter å ha opplevd en brutal gynekolog et annet sted. Grudde meg sånn at jeg hadde angst. Ble positivt overrasket over undersøkelsen.Tok seg god tid til meg.Greie og trivelige alle som var på jobb. Pluss for at det var så rent og ryddig der.
Minus at man sitter med angst og det går nesten 20 minutter etter at du har time der og fortsatt venter. For at de tar seg en kaffepause. Hørte latteren fra pauserommet mens angsten steg. I hvertfall ikke vise det frem til kundene.Det skaper ekstra angst når man gruer seg.

Fantastisk!

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Liv Bente er den mest omsorgsfulle, empatiske og kunnskapsrike gynekologen jeg noen gang har møtt. Etter mange år uten å lykkes med graviditet møtte jeg Liv Bente og hun fikk meg gravid på 1-2-3. Umulig å ikke bli glad i denne dama! Hun er et fantastisk menneske!

Anbefales virkelig

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Har vært hos mange ulike gynekologer, men ingen har vært så trygg og faglig flink som henne. Perfekt for noen som sliter litt med å gå til gynekologen.

Anbefales

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Ikke noe problem å gå til gynekolog etter å ha møtt Bente.
Her blir du sett,hørt og fulgt opp.
Så anbefales.

Utrolig bra!

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Dette er en dame man merker andre sitt fag. Hun får deg til å slappe av er utrolig effektiv og forklarer veldig bra. Jeg kan ikke annet enn gi henne mine varmeste anbefalinger og kommer aldri til å vurdere en annen gynekolog. Verdt hver en krone.