Liv Bente Bergem Romundstad

Spiren Fertilitetsklinikk AS

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

1999

Spiren Fertilitetsklinikk AS Telefonnummer73 52 30 0073 52 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Brattørkaia 11, Pirterminalen 7010 Trondheim
Liv Bente Bergem Romundstad er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Liv Bente Bergem Romundstad

Anbefales

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Ikke noe problem å gå til gynekolog etter å ha møtt Bente.
Her blir du sett,hørt og fulgt opp.
Så anbefales.

Utrolig bra!

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Dette er en dame man merker andre sitt fag. Hun får deg til å slappe av er utrolig effektiv og forklarer veldig bra. Jeg kan ikke annet enn gi henne mine varmeste anbefalinger og kommer aldri til å vurdere en annen gynekolog. Verdt hver en krone.

Dyktig og imøtekommende

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Var på jobbreise i Trondheim da jeg fikk min andre missed abortion på kort tid. Fikk time neste dag, da de nettopp hadde mottat en avbestilling av time. God service både i telefonen og ved oppmøte. Fikk god hjelp av en dyktig og profesjonell gynekolog. Anbefales! Bor et stykke unna Trondheim, men er der ofte så ved behov for gynekolog kommer jeg gjerne tilbake.

Den beste gynekologen jeg har opplevd

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Timen hos Liv Romundstad var en svært positiv opplevelse. Svært hyggelig lege som får deg til å slappe av. Ikke minst fikk jeg følelsen av å bli sett. Hun forklarer klart og greit sånn at du forstår - og hun spør og virker interessert i deg som kunde.

Meget symptatisk

Klinikk: Spiren Fertilitetsklinikk AS Skrevet

Vært til Liv Bente et par ganger og kommer til å gå dit til faste celleprøver. Hun er veldig sympatisk, masse humor, blid, får deg til å slappe av, lite selvhøytidelig. Dersom man gruer seg til å gå til gynekolog, er Liv Bente absolutt rett person å bestille time til ! Opplevde henne som genuint interessert i mine problemer og lyttende, virker veldig dyktig faglig sett også.